mooi zo Andor 8-)
heb je de bumper wel goe gemonteerd?
soms moet je wel aardig kracht zetten om die bogen goed in elkaar geklikt te krijgen.
kan toch niet zo krimpen....
Speedy, mooier dan dit kon ik t niet maken, heb er vele uren mee lopen kloten om beide hoeken er überhaupt in te krijgen! Handen en voeten werden tegelijl gebruikt
Ik ga kijken hoe de oude lip in de andere bumper past, misschien dat daar ook wat verschil in zit maar dat lijkt me ook sterk. In dat geval laat ik dan de bumper spuiten in SS
Aller eerst wat deukjes, krasjes en doffe plekjes weggehaald bij de restyle GB. Alles is weer heerlijk strak zo
Maar ook slecht nieuws helaas... Ik had een klein scheurtje in mijn velg:
De velg weggebracht naar Piet Dam velgreparatie om het scheurtje proberen te lassen maar helaas scheurde de velg gelijk al door bij het richten.
Flink balen was dat gezien de tijd die ik deze opknap set had gestoken...
Nu dus terug op de Union Jacks en het plan is om deze te voorzien van een nieuw lakje.
Ik ben er nog niet uit precies wat... maar het wordt waarschijnlijk Black Chrome zoals de multispoke van een F56 of een diep donkere antraciet kleur zoals de foto hier onder.
Wat denken jullie?
Of:
Ondertussen heb ik het verdriet van de velg maar weggemod
Wat carbon accentjes rond om geplaatst:
Ook een klein detail in het interieur:
Nu is het plan nog om de zwarte grill lijst in Sparkling Silver te spuiten samen met de achterlicht ringen en dan nog de beltline ook zwart te maken.
Kort om gaat al het chroom er dus alsnog uit