Lekker upgrades weer...en de-chrome FTW!
Verkocht: R52 MCS Cabrio JCW; toch weer Mini
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Erwinner
- Be Mini

Bericht
dan had Roy dus max. 10 minuten voor een broodje voor zijn laatste klusje voor zijn vakantie
Kon het ook niet laten om na de verjaardagsvisite van (o)pa voor zijn verjaardag nog ff lekker te poetsen

En wat is de lente lekker; met tutti-di-famiglia samen op pad voor de visite

Had al zo'n vermoedenTimini schreef:Dus jij was die dikke cabrio vanmiddag die zwaaide! Ik was net op weg naar Roy. Als ik dat geweten had, was ik wel ff eerder gekomen!
Lekkere remmen heb je gekregen btw!
Kon het ook niet laten om na de verjaardagsvisite van (o)pa voor zijn verjaardag nog ff lekker te poetsen

En wat is de lente lekker; met tutti-di-famiglia samen op pad voor de visite

One life, live it!
- Erwinner
- Be Mini

Bericht
Koplampringen staan inderdaad nog op het lijstje. Wellicht eerst eens proberen met plastidip. Past denk ik wel bij de mat zwarte aero grill. En dus nog 1 dikke mono-striping in mat zwart...
Thanx! En die wielen doen me stiekum beetje terugdenken aan de Siena velgen die onder mijn Alfa 3.0V6 Spider zatenCasper schreef:Ziet er mooi uit hoor dikke upgrades hier en het bliven toch mooie velgen heZou idd de koplampringen vervangen o spuiten dan is het af lijkt me. Mooie ride hoor
Koplampringen staan inderdaad nog op het lijstje. Wellicht eerst eens proberen met plastidip. Past denk ik wel bij de mat zwarte aero grill. En dus nog 1 dikke mono-striping in mat zwart...
One life, live it!
- Erwinner
- Be Mini

Bericht
In de vrije tijd lekker aan het mailen geraakt met Tim van Stickythings.nl die een leuk ontwerp heeft gemaakt voor mijn jaarlijkse trip naar de 1000Miglia over 2 weekjes. Hopelijk heb ik de sticker ergens komende week en dan snel plakken!
Hierbij vast een sneak preview
[/img]
Hierbij vast een sneak preview
[/img]One life, live it!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dikke upgrades met je grill en remmen! Grill smoeltje zooooooveel beter. Goed busy!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Erwinner
- Be Mini

Bericht
Gisteren voor de 1000Miglia nog beetje geinvesteerd in een Canon 1100D spiegelreflex dus vanmiddag vast ff wat settings proberen. Veel meer pic's in mijn photobucket, maar hierbij vast een paar highlights van de laatste pic's zonder striping, maar met alle prachtige lentekleuren. Sit back and enjoy!

One life, live it!
- Mini-Cooper
- Mod virus alert!

Bericht
Als je iets dichterbij woonde, kwam ik je wel helpen. 
Gaat volgens mij mooi passen op je mini.
Gaat volgens mij mooi passen op je mini.
- Erwinner
- Be Mini

Bericht
Beetje stickers plakken dacht ik, maar valt toch tegen om het echt strak te zetten.... Part 1; the hardest part, zit er in elk geval snaarstrak op, maar nu wordt het te donker dus morgen weer verder...
Vast 1 lowres plaatje met veel ISO ruis

Vast 1 lowres plaatje met veel ISO ruis

One life, live it!
Onze sponsors