Het is al gezegd, maar nogmaals MOOIE FOTO'S!!!!
marss
Coen's Tweede Projectje!! part two! WINTERMODE!!!!!!!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ik ging dus vandaag goed gemutst door het lekkere weer naar het industrie terrein in houten..
Autotje wassen, beetje gummen hier en daar en toen op naar wat leuke lokaties..... Plots rij ik een motoragent tegemoet...... die binnen no-time omgedraaid was en het "volgen" werd aangedaan... na letterlijk nog geen 1km stond ik VOOR een nieuw politie bureau!!!!!
f**k zitten ook overal!!
kerel had me al vaker zien " knallen " (zijn woorden) en altijd zonder plaat
Zondag moet coentje even langskomen met de plaat.... denk toch dat ik hem er op laat zitten want hij zei dat er in nieuwegein en houten over de zilvere mini gepraat werd.....
dus toen ik daar was toch maar ff fototje geschoten
dus vanaf volgende week heb ik weer een plaat erop

cheers
Coen
PS. let op gele jassen.. motoragenten moeten tegenwoordig met gele jassen rijden
ik werd staande gehouden door opperTWEETY 
Autotje wassen, beetje gummen hier en daar en toen op naar wat leuke lokaties..... Plots rij ik een motoragent tegemoet...... die binnen no-time omgedraaid was en het "volgen" werd aangedaan... na letterlijk nog geen 1km stond ik VOOR een nieuw politie bureau!!!!!

kerel had me al vaker zien " knallen " (zijn woorden) en altijd zonder plaat

Zondag moet coentje even langskomen met de plaat.... denk toch dat ik hem er op laat zitten want hij zei dat er in nieuwegein en houten over de zilvere mini gepraat werd.....

dus toen ik daar was toch maar ff fototje geschoten

dus vanaf volgende week heb ik weer een plaat erop

cheers
Coen
PS. let op gele jassen.. motoragenten moeten tegenwoordig met gele jassen rijden

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eej Coen,
kun je 'um niet zo monteren dat ie ook makkelijk te verwijderen is? schroef een plaathouder op twee badgeshouders en monteer deze ofzo. Hoef je geen gaatjes te boren en kun je over een halfjaartje (als de verhalen onder die tweety's vergeten zijn) je plaat weer verwijderen
marss
kun je 'um niet zo monteren dat ie ook makkelijk te verwijderen is? schroef een plaathouder op twee badgeshouders en monteer deze ofzo. Hoef je geen gaatjes te boren en kun je over een halfjaartje (als de verhalen onder die tweety's vergeten zijn) je plaat weer verwijderen

marss
Onze sponsors