De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Kim Cooper
- Be Mini
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, thanks guys!
Wie meldt zich aan als proefpatiënt?
Tegen het MINI-virus kan ik trouwens niks beginnen.
Ik ga als arts-assistent chirurgie in Hengelo werken. 

Ach, op MINI-gebied moeten we ook steeds onze kennis op peil houden en dat is binnen de geneeskunde niet anders.Robert schreef:Gefeliciteerd man!![]()
Maar natuurlijk niet uitgeleerd, nu mag je steeds je kennis op peil gaan houden. Waar ga je je praktijk vestigen??

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Ivo gefeliciteerd man! 'the doctor' bij deze dan maar
...euh Berthil als je meeleest

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank u!
Ze hebben helaas nog geen tijd gehad om de koppeling van de MINI te vervangen, dat gaat waarschijnlijk pas eind volgende week worden...
APK is al wel gebeurd en daar zijn verder geen gekke dingen naar voren gekomen.
Morgen ga ik met mijn moeder een mooie Cooper Checkmate bekijken, ik ben benieuwd!

Ze hebben helaas nog geen tijd gehad om de koppeling van de MINI te vervangen, dat gaat waarschijnlijk pas eind volgende week worden...

Morgen ga ik met mijn moeder een mooie Cooper Checkmate bekijken, ik ben benieuwd!

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
De kogel is door de kerk: vandaag ben ik samen met mijn moeder naar Maaral in Alkmaar geweest voor een Cooper Checkmate en dat gaat definitief de opvolger van de BRG worden!
Dat houdt dus ook in dat ik de BRG over ga nemen!
De aflevering van de Checkmate zal over een week of vier zijn, als mijn ouders terug zijn van vakantie. Hier een paar foto's die ik tijdens de proefrit heb gemaakt:

Ik vind het een erg fraaie uitvoering en het is natuurlijk leuk om binnenkort twee MINI's in de familie te hebben!

Ik vind het een erg fraaie uitvoering en het is natuurlijk leuk om binnenkort twee MINI's in de familie te hebben!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Hey doc gefeliciteerd met deze dubbeloverwinning.
Voortaan twee deelnemers uit Enschede/Ommen.

Voortaan twee deelnemers uit Enschede/Ommen.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors