marss
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Koplampringen worden niet zwart. Wanneer ik de facelift xenons ooit koop doe ik wel de joey mod.
De scoop wordt wellicht ook zwart als de rest gespoten wordt.
enne....verkopen ??? van ze lang zal ze leven nooit meer !! tegen de tijd dat ik um zat ben (nooit) dan laat ik um in plastic verpakken totdat het een Classic is hahaha !!!
Stickeren heb ik ook aan gedacht maar er zit nog veel hagelschade op het dak dus wellicht verkiezen ze straks spuiten boven lepelen en dan wordt ie meteen zwart.kwiebje schreef:Mooie mod weer Che! Keep up modding:D
Je kunt je dak ook laten stickeren in de kleur zwart. Dan kan je hem altijd nog altijd met wit dak verkopen mocht je dat willen.
Misschien nog zwarte koplamp ringen ?
Koplampringen worden niet zwart. Wanneer ik de facelift xenons ooit koop doe ik wel de joey mod.
De scoop wordt wellicht ook zwart als de rest gespoten wordt.
enne....verkopen ??? van ze lang zal ze leven nooit meer !! tegen de tijd dat ik um zat ben (nooit) dan laat ik um in plastic verpakken totdat het een Classic is hahaha !!!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
wat kosten die happertjes??? pm me maar als je dat niet hier op wilt zetten
en vanwaar heb je ze besteld???
OT: Vette mini en ik zou je koplampringen toch ook mooi zwart maken, dan staat hij veel agressiever en sportiever.
OT: Vette mini en ik zou je koplampringen toch ook mooi zwart maken, dan staat hij veel agressiever en sportiever.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Djeez wat een reacties plots !!!
Ik heb ze in Duisburg gekocht bij South City Classics. (Patrick)
Het zijn vrij massieve dingen dus geen goedkope plastic dingen en je moet ze zelf nog (laten) spuiten in de door jou gewenste kleur. Ongespoten prijs is 99 euro maar heb al gemerkt dat dat regelmatig varieert.
Hij adverteert ook op E-bay en daar kun je hem HIER vinden.
Heb de tip vd dingen van Rein en een paar pagina's terug in dit topic kun je het bestelnummer vinden van Autostyle want die verkoopt ze ook.
Ik heb ze in Duisburg gekocht bij South City Classics. (Patrick)
Het zijn vrij massieve dingen dus geen goedkope plastic dingen en je moet ze zelf nog (laten) spuiten in de door jou gewenste kleur. Ongespoten prijs is 99 euro maar heb al gemerkt dat dat regelmatig varieert.
Hij adverteert ook op E-bay en daar kun je hem HIER vinden.
Heb de tip vd dingen van Rein en een paar pagina's terug in dit topic kun je het bestelnummer vinden van Autostyle want die verkoopt ze ook.
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Op ebay.de (klik) kosten ze €99,- ex verzenden. Nog 5 setjes te koop.
Ps misschien goedkoper bij afname alle 5
Ps misschien goedkoper bij afname alle 5
Onze sponsors