Willem's One D - is vervangen p255

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

04 mei 2012, 11:22

Dit is inderdaad niet de eerste keer..
Volgens mij is dit zo goed als dezelfde advertentie als een tijdje terug, alleen van een andere aanbieder..
Ook Floris z'n foto is wederom gebruikt.

ik zat even te googlen, en als je zoekt op Chili Spoiler, dan vind je als tweede hit mijn MINI.. :s
hoe dan toch Floris z'n ex erbij komt, weet ik niet..

zou t tijd worden dat t forum meer beveiligd wordt op het stelen van content? :roll:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Dennisvdh
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

04 mei 2012, 11:23

Kun je niet beveiligen :wink:
Mail sturen met auteursrechtenkwestie, dan halen ze die foto zo weg.
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

04 mei 2012, 11:32

oh ja, om maar meteen t gezeik door te zetten...

woensdag is mijn ruit vervangen, door Carglass want dat wil de leasemij graag.
Velen hier zijn helemaal geen voorstander van prijsvechters als Carglass, waaronder ikzelf..
er gaat immers "altijd" wel iets mis.

Nou dacht ik dat het woensdag goed was gegaan, er kwam een spontane gozer, die er zin in had om aan de slag te gaan (anders dan ik eerder wel eens heb gezien).
Ik ben halverwege nog eens gaan kijken of alles goed ging en hij was er nog druk mee bezig, maar ik kon zo snel niet zien of er iets fout zou gaan..
Toen hij klaar was beld hij me op om me te melden dat de ruit er weer in zat. Ik ben dus naar beneden gelopen en heb even gekeken of alles netjes zat. Vroeg hem zelfs nog of alles goed was gegaan met de afdekkappen op de a-stijlen, want ik weet dat daar vaak het gezeur mee begint. Hij kon me verzekeren dat dat allemaal goed was gegaan en ik hoefde me geen zorgen te maken, alleen minstens een uur te wachten voor ik weer zou gaan rijden..

na 2,5 uur was ik eindelijk klaar met m'n werk en kon dus naar huis.. Dat kleine stukje was me zo snel nog niks opgevallen, behalve dat de stukken tape die geplaatst waren (tegen verzakken van de ruit??) flink trilden door de wind. Niks raars, donderdag ochtend mochten die eraf..

Toen begon het hele gezeik natuurlijk, ik haalde donderdag die tape eraf en ging de snelweg op. Vrijwel direct viel het me op dat er meer windruis was als voorheen. En het kwam van boven bij het raam. Zelfs zo storend dat ik het door de radio heen hoorde :s
Dus radio uit en eens proberen te horen waar het vandaan kwam. Beetje harder rijden, beetje zachter. Het kwam toch echt van bij het raam aan de boven zijde. Dus ik dacht meteen dat misschien het rubber aan de bovenzijde een kier zou hebben en dat de ruit toch gezakt zou zijn...

Wat me toen opviel, was dat ik bij 170 (ja ja.. op de duitse autobahn :mrgreen: ) mijn zijruit wel kon openen, maar dat ie niet meer volledig dicht ging.. hij sprong uit de sponning naar buiten.. en dat had ik nog niet eerder gehad. Toen ik zachter ging rijden, ging het wel goed.. Wat me dus direct deed vermoeden dat er iets niet goed zo zitten met die afdekkappen..

Bij aankomst ben ik dus even gaan checken en het viel me direct op dat de kappen een soort scheef lijken te zitten. Aan de onderzijde zitten ze verder van de ruit af dan aan de bovenzijde. Geen idee of het normaal is, maar ik vond het vreemd. Wat me daarna opviel, baarde me direct zorgen, ik vond kitresten bij de rubbers van de afdekkap aan de rechterkant.. Die heeft ie dus vastgekit, omdat blijkbaar het klemmetje was gesneuveld oid. Ondanks dat hij me verzekerde dat het goed was gegaan en dat ik bij navraag van de tape op de afdekkap te horen kreeg dat dat te maken had met de drukdopjes die niet als direct willen pakken ( :s ), heeft ie t dus toch niet goed terug geplaatst...

nou zit ik dus met een irritant windgeruis, vlak voor MINI United :evil:

Vanmorgen langs de dealer gereden, laat ze de rekening maar naar de leasemij sturen, maar die hadden geen tijd.. dus het wordt maandag..
Nou ben ik voornemens om alsnog langs Carglass te rijden en ze met de neus op de feiten te drukken en dat ze een rekening van BMW kunnen verwachten.. :mad:

Wordt hier wel echt sikkeneurig van.. :evil:

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2012, 12:04

Hoi Willem-Jan,
jammer dat je zo veel pech heb met die rot ruit,
dat je raam niet goed dicht gaat bij 170 heb ik ook wle eens gezien bij mijzelf
Heel raar na nog een keer open en dicht ging die wel goed..
En op een of andere manier haalt google de foto's van mini club
Als je R95 mini invoert zie je mijn auto en die van Dennis en van nog een paar clubmembers naar voren komen.
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 mei 2012, 12:15

Jeeez wat een lap tekst.... ff lezen hoor :roll:
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

04 mei 2012, 12:40

ja sorry.. ff spuien :mrgreen:

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 mei 2012, 12:47

Ik moet van de verz.mij ook naar dat soort bedrijven toe voor ruitvervanging. De keren dat ik er geweest ben is het nooit goed gegaan. Bij m'n eerste MINI lekkage na een half jaar, bij de tweede, a-stijl kapot gemaakt, deurrubbers vastgeplakt en het rubber boven de ruit golvend.
De laatste keer bij Autotaalglas geweest, ging op zich goed alleen waren ze een rubber onder de kap vergeten terug te plaatsen :s (lag op de motor, gelukkig niet op de turbo). dit zag ik per toeval toen ik olie moest bijvullen

Het enige wat zij kunnen, zijn ruiten repareren, voor de rest zijn het gewoon prutsers. Ik snap niet dat ze bestaansrecht hebben.

De keren bij de dealer heb ik geen problemen gehad, behalve dan dat het ten koste gaat van m'n no-claim :evil:
Dr. Evil
Be Mini
Be Mini

04 mei 2012, 13:02

Woosh,, Ik snap echt wat je bedoel,, Carglass is een pruts bedrijf...

Laatst kreeg ik door een of andere idioot op de weg een steen tegen me raam, Waardoor ik dus een sterretje kreeg,,,,

Toen direct afspraak gemaakt bij carglass... Kreeg ik een jong jochie die het moest fixen.. Nja geen probleem leek mij... Ik hem verteld dat die auto heel veel voor me betekend, en of hij met alles 2x wilden nadenken. Dat snapte hij,

Dus ik gaan even naar de wc,, Kom terug wat doet hij... Is hij me ramen aan het schoonmaken met water en papier :D

Nou raad je natuurlijk wel dat ik er weer wat krassen bij heb :) Die zijlatjes tussen het zij raampje achter en voor zitten nu helemaal onder de krassen, En paar kleine krasjes op mijn ramen gevonden...

Fijn dank u Carglass :)
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2012, 19:32

Dr. Evil schreef:Woosh,, Ik snap echt wat je bedoel,, Carglass is een pruts bedrijf...

Laatst kreeg ik door een of andere idioot op de weg een steen tegen me raam, Waardoor ik dus een sterretje kreeg,,,,

Toen direct afspraak gemaakt bij carglass... Kreeg ik een jong jochie die het moest fixen.. Nja geen probleem leek mij... Ik hem verteld dat die auto heel veel voor me betekend, en of hij met alles 2x wilden nadenken. Dat snapte hij,

Dus ik gaan even naar de wc,, Kom terug wat doet hij... Is hij me ramen aan het schoonmaken met water en papier :D

Nou raad je natuurlijk wel dat ik er weer wat krassen bij heb :) Die zijlatjes tussen het zij raampje achter en voor zitten nu helemaal onder de krassen, En paar kleine krasjes op mijn ramen gevonden...

Fijn dank u Carglass :)
Ook leuk als ze dan langs je auto staan te scheuren met hun spijkerbroek/werkbroek met allemaal scherpe puntjes aan! Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
(had dus ook windgeruis door die kleuters van autoglas)
Kees en Annet
Racende reporter

04 mei 2012, 19:36

Wij zij bij de mini verzekerd en daar mag (moet) je gewpon naar de daeler.
Krijg je ook nog grats vervangend vervoer mee. 8)
Hoe leuk kan het Zijn.

Sorry Wj.

Nu mag jij weer zeuren :mrgreen:
Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2012, 19:40

Ik was bij Autotaalglas geweest. Die hebben een deuk in de motorkap gemaakt: ook fun! Alles is uiteindelijk wel gerepareerd, maar het is wel weer gedoe en geregel.. (Glas zit er top in overigens, alles vervangen: rubbers, beltline etc.)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mei 2012, 20:25

Carglass repareert carglass die zuigt...... Gewoon een stelletje homos :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

06 mei 2012, 16:38

Inmiddels heb ik maandag een afspraak bij de dealer en gaan zij kijken of ze t op kunnen lossen.. Ze hebben me daarbij verzekerd dat ik woensdag gewoon kan vertrekken naar MU..

Ben benieuwd hoe de leasemij hierop reageert, of Carglass als ze ineens de rekening van de dealer krijgen :mrgreen:

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

06 mei 2012, 16:40

Ben benieuwd...prutsers :mad:

Succes en hoop dat je idd lekker naar MU kan, zonder troubles of fluitende auto :lol:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 mei 2012, 17:29

GreyCooperS schreef:Succes en hoop dat je idd lekker naar MU kan, zonder troubles of fluitende auto :lol:
Ja dat hoop ik ook, anders moet ik er 1200 km lang naar luisteren :s
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~

Terug naar “Show your ride”