Om toch een stukje Aruba in m'n auto te hebben staat er een stukkie Papiamento op m'n dash. Wordt vooral gebruikt door de surfers daar als een synoniem voor cool man.
MartijnGizmo schreef:Lekker hoor, maar wat is het geluid van een GoPro toch matig...
Allejezus, het klinkt niet zoals ik de dingen hoor tijdens het rijden.
Zojuist de elektrische problemen opgelost, maar ik denk dat ze de auto behoorlijk lang stationair hebben laten draaien, want mn extra lambdasonde is gewoon defect gegaan - de stekker is deels gesmolten. Die doet nu niks meer en geeft continu 15.4 aan
De waterinjectie doet het wel weer en elke sprintex-eiegnaar zou dat systeem aan moeten schaffen.. De boost die het nu geeft omdat de IAT netjes blijft is echt fenomenaal! Ik zag mn IAT bij blazen daarnet echt oplopen tot max 35-40 graden met een buitentemp van 15 graden.
Dat kan best, maar dan moet het eerst eens mooi weer zijn. De komende 6 dagen moet ik sowieso werken. De eerste vrije dagen daarna gaan op aan de uitlaat op maat laten lassen en de kooi en stoelen te laten spuiten
Wauw wat is dit gaaf zeg, zit net je filmpje te bekijken maar wat een bak power en een verschil in acceleratie/ oppakken met een 'just beyond standard'
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Hij loopt veel soepeler door zn toeren heen nu, en krijgt ook een pak eerder zn piekkoppel, nl al rond de 2000-2500 toeren. Dan blijft het koppel tot +/- 5500 gelijk en zwakt daarna langzaam af. Het vermogen loopt daarbij wel lineair op.
Waar ik voorheen boven de 5500 begon te temp-clippen en de IAT dus boven de 55 graden uitkwam en de ECU de timing terugschroefde is dat met de chargecooler en waterinjectie nu helemaal niet meer zo. Ik reed vandaag op de snelweg, reed 120/130 en trok vanuit de 6e versnelling op. De buitentemp was 22 graden, IAT 45. Bij de toeren op de snelweg doet de waterinjectie namelijk niks. Vanaf 4000 toeren begon de waterinjectie te komen en waar de IAT normaal op zou lopen bleef het nu hangen op 45 graden tot ik de 160 aantikte. Toen ik van het gas af ging, zakte de IAT 15 graden. Het hele goedje waterinjectie is iets wat ik iedereen wel aan zou kunnen raden. Het brengt geen vermogen, maar houdt vermogen zo veel beter vast dan welke andere intercooler ook maar kan doen.
Benieuwd wat het nieuwe onderblok en standalone ECU nog extra kunnen brengen