Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb trouwens geprobeerd de carbon ring voor de achterste bekerhouder in de middenconsole te bemachtigen maar die is niet meer te krijgen bij de dealer.
Enige stukje carbon wat er niet in zit, in de Cabrio heb ik hem wel (overgezet uit de Blauwe) maar pas gemaakt voor de middenarmsteun dus die is niet meer te gebruiken.
Als iemand er nog één ziet?
Nog een mooie foto van afgelopen zondag trouwens.

Enige stukje carbon wat er niet in zit, in de Cabrio heb ik hem wel (overgezet uit de Blauwe) maar pas gemaakt voor de middenarmsteun dus die is niet meer te gebruiken.
Als iemand er nog één ziet?
Nog een mooie foto van afgelopen zondag trouwens.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Mooie stukkies tape op die van Krumm.
Prachtige dag en heerlijke foto's. Zonde van de motorkap dat deze niet past.
Is die Krumm een beetje bij te houden eigenlijk?
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Mooie stukkies tape op die van Krumm.
iDD
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die is wel bij te houden maar dan ook net.
We hebben dezelfde rondetijden nu hij weer 240 pk heeft.
Maar hij rijdt erg wild, ik rij veel rustiger en wat strakker.
Als ik op alle snelle stukken 100% voluit ga zoals hij doet ben ik denk ik wat sneller maar zover is het nog niet
We hebben dezelfde rondetijden nu hij weer 240 pk heeft.
Maar hij rijdt erg wild, ik rij veel rustiger en wat strakker.
Als ik op alle snelle stukken 100% voluit ga zoals hij doet ben ik denk ik wat sneller maar zover is het nog niet

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag weer naar de Ring geweest en krumm was er ook met zijn R56.
Als het goed is heeft hij een leuke video gemaakt achter mij aan al was dat mijn tweede ronde die dag en bij remmen 'zwaaide' de achterkant want ik had de demping achter eens wat harder ingesteld om uit te proberen. Geen goed idee dus al staat het misschien wel leuk op video.
Tevens is het gelukt mijn snelste ronde ooit op video vast te leggen. Dit nadat krumm mij er van had overtuigd eens wat lucht uit de banden te laten en ik de achterdemping weer wat zachter had ingesteld. Video volgt later vanavond
Als het goed is heeft hij een leuke video gemaakt achter mij aan al was dat mijn tweede ronde die dag en bij remmen 'zwaaide' de achterkant want ik had de demping achter eens wat harder ingesteld om uit te proberen. Geen goed idee dus al staat het misschien wel leuk op video.
Tevens is het gelukt mijn snelste ronde ooit op video vast te leggen. Dit nadat krumm mij er van had overtuigd eens wat lucht uit de banden te laten en ik de achterdemping weer wat zachter had ingesteld. Video volgt later vanavond

- Michael-Cooper-S
- One wheel wonder
Bericht
Gaaf project! Je website is ook super trouwens. Ga zo door!
De Ring lijkt me zo vet om daar een keer te rijden met mijn cooper s.
Grt Michael
De Ring lijkt me zo vet om daar een keer te rijden met mijn cooper s.
Grt Michael
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier alvast de video van krumm. Die van mij duurt wat langer voordat die klaar is.
Mijn tweede rondje die dag en met volle tank. Tevens de achterdempers te hard afgesteld waardoor de achterkant te licht werd, vandaar de vreemde lijn voor 'Drei rechts'. Maar met 8.34 mogen we niet klagen
Ik had ook geen knipperlicht gezien bij die Rent A Car voor T13, vandaar mijn rem-actie.
Ik heb geen zin om mijn Mini in de prak te rijden omdat iemand anders niet op zit te letten.
Mijn tweede rondje die dag en met volle tank. Tevens de achterdempers te hard afgesteld waardoor de achterkant te licht werd, vandaar de vreemde lijn voor 'Drei rechts'. Maar met 8.34 mogen we niet klagen

Ik had ook geen knipperlicht gezien bij die Rent A Car voor T13, vandaar mijn rem-actie.
Ik heb geen zin om mijn Mini in de prak te rijden omdat iemand anders niet op zit te letten.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mooie film. Blauwe in actie !
Ik heb er niet veel verstand van, maar ik zie wel een beetje verschil in rijstijl tussen Krumm en jou. Naar mijn idee rijdt Krumm wat "wilder" of slordiger.
Ik heb er niet veel verstand van, maar ik zie wel een beetje verschil in rijstijl tussen Krumm en jou. Naar mijn idee rijdt Krumm wat "wilder" of slordiger.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wat een heerlijk filmpje weer. Ik ben heel benieuwd naar je snelste ronde!
Dan nog even een 'beste-stuurlui-staan-aan-wal-opmerking'; Je laat zowel in binnen als in de buitenbocht erg veel meters liggen. Ik denk dat als je die wat meer pakt je veel meer snelheid kan maken. Het is natuurlijk wel riskanter...
Wat een prachtige dag voor zo'n heerlijke rit!
iDD
Dan nog even een 'beste-stuurlui-staan-aan-wal-opmerking'; Je laat zowel in binnen als in de buitenbocht erg veel meters liggen. Ik denk dat als je die wat meer pakt je veel meer snelheid kan maken. Het is natuurlijk wel riskanter...
Wat een prachtige dag voor zo'n heerlijke rit!
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had in die ronde dit jaar voor het eerst een passagier en dan ook nog een +100kg Duitser 
Dus ik ging inderdaad niet voluit, doe ik nooit met passagiers.
Dat krumm dat wel doet en zo dicht achter mij gaat zitten omdat hij mij niet kwijt wil raken moet hij zelf weten maar daar kleven risico's aan en dat weet hij ook.
In deze ronde gaat het beter
Sneltse ronde ooit en ook daar is er nog ruimte voor verbetering.

Dus ik ging inderdaad niet voluit, doe ik nooit met passagiers.
Dat krumm dat wel doet en zo dicht achter mij gaat zitten omdat hij mij niet kwijt wil raken moet hij zelf weten maar daar kleven risico's aan en dat weet hij ook.
In deze ronde gaat het beter

Sneltse ronde ooit en ook daar is er nog ruimte voor verbetering.
Onze sponsors