Berthil....You are meanBerthil schreef:Die Renault zat mij lekker achterna maar ik was toch een stuk sneller al was hij heel erg zijn best aan het doen. Ik liet hem steeds weer wat dichterbij komen om er vervolgens weer vandoor te gaan![]()
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Miniboard
- Volledig MINI minded!

Bericht
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
- jean
- Mod virus alert!

Bericht
Hey Berthil,
jij als ervarings deskundige, ik heb sinds eergisteren de mini een stuk lager liggen dmv een koni schroefset. Welke stukken op de ring moet ik nu oppassen? De karussel zeker, maar zijn er dan nog stukken? Dat stuk waar je even met de 4 wielen loskomt ook denk ik, ben de naam kwijt.
thx,
Jan
jij als ervarings deskundige, ik heb sinds eergisteren de mini een stuk lager liggen dmv een koni schroefset. Welke stukken op de ring moet ik nu oppassen? De karussel zeker, maar zijn er dan nog stukken? Dat stuk waar je even met de 4 wielen loskomt ook denk ik, ben de naam kwijt.
thx,
Jan
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zou dan alleen even om de carroussel heen rijden, en misschien de kleine carroussel.
Aangezien het de eerste keer is voor jou ga ik er niet van uit dat je overal volgas doorheen zult rijden, zeker niet bij de blinde bochten. Er zijn 4 'lift-offs' en drie daarvan hebben een blinde bocht daarna. De enige lift-off die je met flinke snelheid zou kunnen nemen is die bij Pflantzgarten waar je met 4 wielen los kan komen maar dan moet ej daar wel +160 km/h rijden.
Aangezien het de eerste keer is voor jou ga ik er niet van uit dat je overal volgas doorheen zult rijden, zeker niet bij de blinde bochten. Er zijn 4 'lift-offs' en drie daarvan hebben een blinde bocht daarna. De enige lift-off die je met flinke snelheid zou kunnen nemen is die bij Pflantzgarten waar je met 4 wielen los kan komen maar dan moet ej daar wel +160 km/h rijden.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik heb ze nu pas bekeken
, maar hele gave filmpjes. Prachtig zoals jullie over het circuit gaan!
- jean
- Mod virus alert!

Bericht
Eerste keer is het niet hoor
Maar wel de eerste keer flink verlaagd, we zullen zondag wel zien waar we raken, carroussel misschien iets trager nemen dan...
thx
Berthil schreef:Ik zou dan alleen even om de carroussel heen rijden, en misschien de kleine carroussel.
Eerste keer is het niet hoor
Maar wel de eerste keer flink verlaagd, we zullen zondag wel zien waar we raken, carroussel misschien iets trager nemen dan...
thx
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors