mooi balen dat ie nog steeds niet goed is WJ, laat die dealer maar ff flink z'n best doen en het definitief oplossen, desnoods in overleg met de leasmij een waardige vervanger...
Ik heb m'n MINI weer terug, turbo is gefixt en hij pakt lekker op.
Nu afwachten of het de oplossing is geweest. in ieder geval een verademing t.o.v. de 116i die ik mee had.. fijne auto, maar net ff te weinig power
Blijkbaar is het toch niet de turbo geweest, want ik heb nog steeds dat de motor wisselvallig inhoud en geen vermogen heeft..
Lijkt ook steeds vaker voor te komen en zojuist in een kort ritje naar de supermarkt zelfs sputteren...
Vraag me af of ik t morgen haal naar de dealer, want ja, ze gaat weer terug...
idd slechte diagnose... hoewel de turbo werkelijk niet volledig goed functioneerde.. maar waarschijnlijk dus al vanaf het begin, want als ie goed aangrijpt, dan merk ik wel dat het een stuk soepeler gaat..
Ik heb eerder van Rob Clubman gehoord dat het mogelijk in de EGR klep kan zitten, die een verkeerde stand aangeeft aan de computer en er dus verkeerde inspuiting/gasresponse ontstaat.. Heb ik ook gemeld bij de dealer, maar ik blijf het idee hebben dat je kan zeggen wat je wilt bij welke dealer dan ook en ze er niet naar luisteren....
we zullen het wel weer zien...
ff zien of ze me niet een Cooper SD mee kunnen geven ofzo
idd een erg lang verhaal zo.... hoop dat ze wat kunnen vinden, want het rijdt niet zo prettig met het idee dat je op ieder moment geen vermogen meer kan hebben, terwijl je het wel verwacht...
denk dat een hoop onderdelen het nu ook extra te verduren krijgen, omdat ik de motor een soort "wakker" houd door wat meer gas te geven, puur om te voorkomen dat ik zonder vermogen probeer op te trekken etc..
vandaag een nette 118d meegekregen.. geen Cooper SD, maar wel zelfde blok