Dan is het inderdaad wel handig. Kan je tenminste serieus knallen zonder bang te hoeven zijn dat je je velgen aan gort rijd
Ik had ze ook in het zwart met een gele ring, maar die zijn uit de trailer gejat.... Ook tweedehands gekocht voor nog geen 100 euro, weliswaar zwaar beschadigd, maar goed liever die dan m'n dagelijkse wielen, toch?! Net nieuwe bandjes op de kop getikt, nooit gebruikt, heb ik ook de kans niet voor gehad. Dus als ik weer eens zoiets tegenkom doen we dat gewoon weer, maar dan leg ik ze wel hier in de garage.
Hans, is ditniks voor jou om je MINI nóg lichter te maken?
Deze hebben de vorm behouden zoals origineel en niet met van die rare/lelijke gaten erin. Laat je 'm in de kleur spuiten zoals de rest van je MINI al is. Desnoods ergens een subtiel kenmerkje...
Tja.. wel gaaf.. maarre.. €1500,- voor 8kilo verschil.. nee dank U.
wil nog wel wat meer vermogen.. 20pk of 30pk erbij ofzo.. maarja dan moet wel de GP uitelkaar, nokkenas, cilinderkop dat soort dingen.. kleinere pulley is natuurlijk makkelijker maar daar wil ik vanaf blijven misschien net als berthil die crank pulley dus we zien wel..
Jaja.. ze zitten er weer op Staat wel vrolijk in deze donkere dagen..
En ook is het spruitje ingepakt, dit scheelt iets in het geluid en trillingen..
en vooral beter voor de temperatuur onder de motorkap hierdoor voert die de warmte meer af via de uitlaat en ze zeggen daardoor iets vermogenswinst, maar daar merk je natuurlijk helemaal niks van
Het spruitje was wel wat moeilijker te monteren zo, want de buizen zijn hierdoor dikker waardoor je moeilijk bij de bouten van het spruitstuk komt. Maar het is weer gelukt en nu blijft het spruitje voorlopig zitten!