Saphira; ingesneeuw p36
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
WOW, wat een make over!!!!!!! Chapeau david!!!
en hier word ik helemaal wild van!!

gr, PC

en hier word ik helemaal wild van!!

gr, PC

- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Grappige is dat je het meeste van de makeover niet ziet, maar wow wat is het een andere auto geworden. Heb het al steeds over de vorige in vergelijking met deze lol....
Dank! Volgende mod weet je al...Pretty Cooper schreef:WOW, wat een make over!!!!!!! Chapeau david!!!![]()
gr, PC

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey David, dat klinkt echt super! Proud to be loud!
Ze zal nu wel pittig doorrijden. Zwitserland zal te gek zijn met deze auto. Lekker opentrekken in die tunnels!
iDD
Ze zal nu wel pittig doorrijden. Zwitserland zal te gek zijn met deze auto. Lekker opentrekken in die tunnels!
iDD
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Gaat als een beest, kan niet wachten tot hij helemaal 100% is afgesteld en gefinetuned. Was eerst bang dat ik hem te luid zou vinden, maar achterbank omhoog en hoedenplank doen wonderen als het ff wat rustiger moet. Las net pas dat je de Exise te pakken hebt weten te krijgen, super gaaf! Ik ga ook maar even kijken voor een driver training denk ik, hij gaat nu echt te hard om verantwoord de grenzen te vinden zonder wat hulp/training. Ben helemaal verslaafd aan mun auto nu, wil alleen maar rijden rijden rijden rijden lol.iDarkDesign schreef:Hey David, dat klinkt echt super! Proud to be loud!
iDD
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
nee hoor, jij bent eerst aan de beurt. Die van mij hoeft de komende 2 jaar nog niet voor de APKDrAtomic schreef:Ze zijn makkelijk genoeg te ontkoppelen bij de knipper zelf, maar waag het er gewoon op. Rob mag toch eerst hehehe

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Schoonheid zit van binnen. Brul ze!!!
gr, PC

DrAtomic schreef:Dank! Volgende mod weet je al...Pretty Cooper schreef:WOW, wat een make over!!!!!!! Chapeau david!!!![]()
gr, PCGrappige is dat je het meeste van de makeover niet ziet, maar wow wat is het een andere auto geworden. Heb het al steeds over de vorige in vergelijking met deze lol....
![]()
Schoonheid zit van binnen. Brul ze!!!
gr, PC

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Echt super dit! Nogmaals! Dit zijn de projecten waar ik van houd! Eerst zorgen dat het vooruit wil en dan pas het uiterlijk aanpassen 

- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
http://cgi.ebay.com/R50-R52-R53-MINI-CO ... 3cad127de6
Installatie; spiegels eruit, knippers eruit, spiegekappen eraf, knipper splicen, spiegel erin, draadje doortrekken en aansluiten, boel weer dicht... zo ongeveer... :d
Rob/Deniz hadden ze gevonden:Quinten schreef:ziet er goed uit daaf!
die mod met die knippers in de spiegel vind ik wel gaaf, wil ik ook wel erin hebbe? hoe heb jij dat gedaan?
Quinten
http://cgi.ebay.com/R50-R52-R53-MINI-CO ... 3cad127de6
Installatie; spiegels eruit, knippers eruit, spiegekappen eraf, knipper splicen, spiegel erin, draadje doortrekken en aansluiten, boel weer dicht... zo ongeveer... :d
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors