Dr. Evil,, (Nieuws) zie pagina.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Oranje is hoge cutting, dus zwaar middel - mezzo/inizio
Wit is gemiddelde cutting - dus mezzo
Groen is lage cutting - dus finale
Zwart is geen cutting - dus Black Hole
Goudgeel is geen cutting - dus Sealant/vloeibare wax
Ik zou alleen altijd met harde wax werken, mooier resultaat en betere beading
Wit is gemiddelde cutting - dus mezzo
Groen is lage cutting - dus finale
Zwart is geen cutting - dus Black Hole
Goudgeel is geen cutting - dus Sealant/vloeibare wax
Ik zou alleen altijd met harde wax werken, mooier resultaat en betere beading
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, ik volg redelijk de tabel. En gebruik voor elke pad een ander product, als je niet teveel product gebruikt kan je makkelijk met 1 pad de hele auto doen. Bij grotere auto's wil jij weleens vol raken.
Nog even voor de duidelijkheid wat de standen betreft:
0= verdelen over het oppervlak met de machine uit
1= verder verdelen op standje 1
2,3 enz. Product verwerken.
Het makkelijkst doe je deel voor deel, eventueel grote delen verder verdelen. Qua product hoeveelheid meestal zo een 3 kwakjes op je pad. (in het begin misschien wat meer)
Aan het eind de pads schoonmaken met een beetje dreft of ontvetter (apc) in heet water. Vanuit het midden het product eruit wrijven. Dit kan ook als de pad is volgelopen. Eventueel kan je hem daarna droogslingeren aan je dap. Niet te hard, want dan ben je hem kwijt
Nog even voor de duidelijkheid wat de standen betreft:
0= verdelen over het oppervlak met de machine uit
1= verder verdelen op standje 1
2,3 enz. Product verwerken.
Het makkelijkst doe je deel voor deel, eventueel grote delen verder verdelen. Qua product hoeveelheid meestal zo een 3 kwakjes op je pad. (in het begin misschien wat meer)
Aan het eind de pads schoonmaken met een beetje dreft of ontvetter (apc) in heet water. Vanuit het midden het product eruit wrijven. Dit kan ook als de pad is volgelopen. Eventueel kan je hem daarna droogslingeren aan je dap. Niet te hard, want dan ben je hem kwijt

Onze sponsors