Jullie vroegen om betere foto's van het lederen dash. Heb mn best gedaan vandaag. Moet alleen meer zonlicht hebben om t echt goed te doen. Ook gelijk maar ff gewassen.
Sorry maar die wielen. Tís waar dat mijn MINI nu een klassieke uitstraling heeft. Zeker met de winterwieltjes er onder. Die zijn zo braaf. Ik vind die lederen panelen echt bij de parklane passen. Had gewoon standaard moeten zijn. Op naar de volgende mod
Owkee redelijk vies en met winterbandjes, maar daar gaat het niet om.
Vandaag de Chrome (eigenlijk orgineel parklane) spiegelkappen die ik van Rico had overgekocht geplaatst.
Wat vinden jullie. Zo houden of toch weer zoals t was. Momenteel gaat mijn voorkeur toch uit naar zoals het was met royal grey spiegelkappen. Het staat minder dik naar mijn idee en het wordt een beetje braaf vind ik.
Laat ze wel eerst ff zitten om er aan te wennen. Maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Zo vandaag mijn webspokes opgehaald bij wheeltrim. Ik had er 2 met lichte schade. Ze zijn niet goedkoop, maar de wielen zien er echt als nieuw uit. ik kan echt geen verschil ontdekken met de 2 andere. Goed werk dus. Helaas wel wat blanke lak aan de binnenkant van de velg, maar dat maakt eigenlijk niks uit want dat zie je alleen als je ze eraf haalt. Nu eens kijken wanneer de winterbanden er af kunnen, want met deze temperaturen . Wannneer gaan jullie weer over???