Stuur ff een foto naar mijn pmCasper schreef:Heb nog een set van die led OEM achterlichten voor je 125 euries mag je ze hebben met randen m- jong heeft ze ook geplaatst dus moet passen volgens mijErwin CS schreef:Oog daar heb ik wel interesse in.speedy schreef:staat mooi setje achterlichten met witte knippers te koop bij m-jong
Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Re: Erwin CS Mini Cooper S
Respect 2 All 

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Stuur ff een foto naar mijn pmCasper schreef:Heb nog een set van die led OEM achterlichten voor je 125 euries mag je ze hebben met randen m- jong heeft ze ook geplaatst dus moet passen volgens mijErwin CS schreef:Oog daar heb ik wel interesse in.speedy schreef:staat mooi setje achterlichten met witte knippers te koop bij m-jong
Respect 2 All 

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Je hebt mail 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- MINI JCW
- Nieuw Lid
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Bumpers?MINI JCW schreef:waar kan ik die bumpers vinden vind ze nergens
Respect 2 All 

- MINI JCW
- Nieuw Lid
Bericht
ja die van de mini r53 op de eerste pagina de jcw bumpers voor een r53
- Hel-Louw
- Mod virus alert!
Bericht
Wss kan je ze ook ergens in een setje kopen maar hier je de bumpers los te bestellen.
Als je even op het web kijkt vind je ze zo: http://www.outmotoring.com/mini-cooper- ... body_kits/" onclick="window.open(this.href);return false;MINI JCW schreef:ja die van de mini r53 op de eerste pagina de jcw bumpers voor een r53
Wss kan je ze ook ergens in een setje kopen maar hier je de bumpers los te bestellen.

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Nou ik weet niet waar je het over heb. Ik rij nu in een r56 en hiervoor in een r53MINI JCW schreef:ja die van de mini r53 op de eerste pagina de jcw bumpers voor een r53
Respect 2 All 

- MINI JCW
- Nieuw Lid
- MINI JCW
- Nieuw Lid
Bericht
merci man
Hel-Louw schreef:Als je even op het web kijkt vind je ze zo: http://www.outmotoring.com/mini-cooper- ... body_kits/" onclick="window.open(this.href);return false;MINI JCW schreef:ja die van de mini r53 op de eerste pagina de jcw bumpers voor een r53
merci man
- Erwin CS
- Be Mini
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Erwin
Ik zie toevallig de foto's van je oude R53 en vroeg me af welke stickers daar in de bumper zitten?
Gespoten of gekocht? Waar?
Ik zie toevallig de foto's van je oude R53 en vroeg me af welke stickers daar in de bumper zitten?
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
http://WWW.stickerland.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zeg dat je via mij bent gekomen dan weet hij precies hoe of wat. Ech een heeeeeeel goed bedrijfSven schreef:@Erwin
Laatst gewijzigd door Erwin CS op 14 dec 2013, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Respect 2 All 

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thx! Die van jou waren volledig matzwart of niet? Niet een grille motiefje erin?
Onze sponsors