
Challenge MINI R53
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
- Kim Cooper
- Be Mini
- Locatie: Groningen
Bericht
Wat apart om kale binnenkant te zien, kan er weinig mini van maken.

Daar hebben ze speciale tools voor;wildeke schreef:geen krampen in je vinger van al dat spuiten![]()
Mooie stoeltjes die cobra

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het zaakje begint serieuze vormen aan te nemen..
Interieur is gespoten, complete rolkooi is gespoten, wielkasten en motorruimte is morgen enkel nog wat afwerken.
Daarnaast hebben we een Mini op het oog uit Engeland waar een blok in hangt met een behoorlijk lekkere spec, die we wellicht binnenkort even ophalen om dat blok in onze auto te kunnen hangen.. Wordt vervolgd..
Interieur is gespoten, complete rolkooi is gespoten, wielkasten en motorruimte is morgen enkel nog wat afwerken.
Daarnaast hebben we een Mini op het oog uit Engeland waar een blok in hangt met een behoorlijk lekkere spec, die we wellicht binnenkort even ophalen om dat blok in onze auto te kunnen hangen.. Wordt vervolgd..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bakje heeft nog niet veel km's gedraaid en behoorlijk wat mods die we zelf goed kunnen gebruiken.
Quaife diff, gepoortte cilinderkop met grote kleppen, Schrick nokkenas, clutchmasters koppeling en nog een reeks spullen. ALs we dat doen, gaat de rest wel de verkoop in, maar dat blok houden we
Ik heb alleen een vermoeden dat er geen gesmeedde drijfstangen en zuigers inhangen dus zullen we er zelf ARP kopbouten en drijfstangbouten inleggen zodat we toch tot 7500 door kunnen trekken. Kunnen we dan op ons gemak bouwen aan een uber-onderblok en sparen voor een R53-turbo-nokkenas. Zie het meer als een blok aanschaffen zodat we iets sneller al kunnen gaan rijden, en niet alleen maar aan het bouwen zijn - want dat kost gewoon echt bakken met geld..
We gaan sowieso al veel harder dan verwacht, en de verwachting is nu dat als ik terug ben van Aruba, het nog wel eens heel snel kan gaan allemaal..
Quaife diff, gepoortte cilinderkop met grote kleppen, Schrick nokkenas, clutchmasters koppeling en nog een reeks spullen. ALs we dat doen, gaat de rest wel de verkoop in, maar dat blok houden we

Ik heb alleen een vermoeden dat er geen gesmeedde drijfstangen en zuigers inhangen dus zullen we er zelf ARP kopbouten en drijfstangbouten inleggen zodat we toch tot 7500 door kunnen trekken. Kunnen we dan op ons gemak bouwen aan een uber-onderblok en sparen voor een R53-turbo-nokkenas. Zie het meer als een blok aanschaffen zodat we iets sneller al kunnen gaan rijden, en niet alleen maar aan het bouwen zijn - want dat kost gewoon echt bakken met geld..
We gaan sowieso al veel harder dan verwacht, en de verwachting is nu dat als ik terug ben van Aruba, het nog wel eens heel snel kan gaan allemaal..

Laatst gewijzigd door Anonymous op 03 aug 2012, 03:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors