Wauw man, ditkke mods, errug mooi !!
Wel zuur van je velg pff dat is k*t, is zoiets uberhaupt nog wel te herstellen, want het is echt een flinke wiek die er in zit
Inderdaad flink balen van die velg, maar gelukkig heb je een hoop mods op het te compenseren Van het weekend een tijd achter gereden en je ride staat er erg goed bij zo! Die Ringen en beltline maken het helemaal af!
De wielen zou ik in donker grijs doen, zoals op die rs6 velgen. Matcht goed met het carbon denk Ik
serious?! jammer man!!
inderdaad wat Louis zegt... kun je niet kijken naar 1 nieuwe velg?
ik weet dat ze het niet meer maken, maar zit er verschil in de velgen van Hartge?
of zijn die van jou Orig. hartge?
Losse velg nieuw aanschaffen kan alleen als er een set toevallig op MP of iets staat. Ze worden alleen nog gemaakt bij orders van 5 sets dus dat gaat hem ook niet worden. Met heul veul geluk kom ik nog een set of iets tegen ooit op MP...
Ik zie toch wel mogelijkheden... want je binnendeel is toch nog wel heel? dus als je enkel een velg vindt met het juiste buiten kant kun je het binnendeel overzetten lijkt mij?
Kan Richard van BBB niks voor je doen of heeft die niks liggen?
Thanks Kerel, ben er erg blij mee ook met de look. Vooral als straks al het chroom er af is.
Voor de UJ is de keuze de kleur van de RS6 velg geworden, hoop het ergens volgende week of de week erna af te hebben