Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Epoxy tube halen bij prax of gammaDaveke-Orranje schreef:Ik heb ze nu helemaal uit elkaar liggen
Geprobeerd met secondenlijm, nada
burn rubber not your soul

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waar en of aan wie het nou ligt kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar lijkt me eerlijk gezegd beter dat je even wacht met dit soort dingen openbaar te zetten op het forum. Kan naar mijn idee alleen maar averechts werken, als hij gewoon nog geen tijd heeft gehad erop te reageren of er een andere reden is daarvoor en je hem nu al zo "en public" te kijk zet....
Uit je verhaal begrijp ik dat hij "doodleuk" niet meer reageert op berichten, maar dat is vanaf gisteren(middag of avond) pas?
Kan het zijn dat hij die berichten nog niet heeft gezien of iets en er nog op terugkomt?
Ik begrijp jouw frustraties absoluut, zou ik ook zeker hebben!
Maar enig geduld nu lijkt mij gepast, of het nou zin heeft gehad (achteraf) of niet. Kan je op voorhand natuurlijk nooit zeggen...
Hoop dat jullie er goed uit komen, lijkt me niet meer als normaal, waar de schuld ook ligt.
Succes!
Uit je verhaal begrijp ik dat hij "doodleuk" niet meer reageert op berichten, maar dat is vanaf gisteren(middag of avond) pas?
Kan het zijn dat hij die berichten nog niet heeft gezien of iets en er nog op terugkomt?
Maar enig geduld nu lijkt mij gepast, of het nou zin heeft gehad (achteraf) of niet. Kan je op voorhand natuurlijk nooit zeggen...
Hoop dat jullie er goed uit komen, lijkt me niet meer als normaal, waar de schuld ook ligt.
Succes!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ajede schreef:Wast maar zo'n feest!!franklyn85 schreef:Dr phil
Had ik die 2013 RS4 al op me oprit gehad...

burn rubber not your soul

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben echt niet op mn kop gevallen, en een punt zo diep in die lamp, kan niet afbreken tijdens transport. Dat kan gewoon NIET.
Dr is hier met goede weet van zaken gewoon gefraudeerd, en dat vind ik niet netjes, en maak ik dat wel publiek. Ik heb geen dreigingen geuit, geen laster uitgeoefend of wat dan ook. Enkel mijn frustraties geuit omdat iemand op basis van wederzijds vertrouwen gewoon een naaistreek heeft uitgehaald. En dan is mijn geduld ver te zoeken ja.
Ik heb sinds gisteravond drie berichten gestuurd, die allemaal gelezen zijn - waarvan de laatste deze ochtend. Als iemand de tijd kan nemen om iets te lezen kan er ook een bericht gestuurd worden dat iemand het druk heeft en straks uitgebreider reageert. Niks.ajede schreef:Waar en of aan wie het nou ligt kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar lijkt me eerlijk gezegd beter dat je even wacht met dit soort dingen openbaar te zetten op het forum. Kan naar mijn idee alleen maar averechts werken, als hij gewoon nog geen tijd heeft gehad erop te reageren of er een andere reden is daarvoor en je hem nu al zo "en public" te kijk zet....
Succes!
Ik ben echt niet op mn kop gevallen, en een punt zo diep in die lamp, kan niet afbreken tijdens transport. Dat kan gewoon NIET.
Dr is hier met goede weet van zaken gewoon gefraudeerd, en dat vind ik niet netjes, en maak ik dat wel publiek. Ik heb geen dreigingen geuit, geen laster uitgeoefend of wat dan ook. Enkel mijn frustraties geuit omdat iemand op basis van wederzijds vertrouwen gewoon een naaistreek heeft uitgehaald. En dan is mijn geduld ver te zoeken ja.
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je 100% gelijk in, als hij ze gelezen heeft kan hij ook ff reageren!

Maar goed, je moet doen wat jij denkt dat goed is.
Heb in die 1,5 jaar dat ik hier op het forum zit ook al te maken gehad met zgn laaielichters of figuren die moedwillig nergens meer op reageren omdat ze weten dat ze fout zijn. En dat zijn ook lui die hier al heel lang zitten.
Hoe meer tijd je eraan besteed hoe meer geirriteerd je zelf vaak raakt, zonde van je tijd en energie.
Nogmaals hoe begrijpelijk ook, want kan er nu vanaf de zijlijn over meepraten, maar als het me zelf (weer) zou gebeuren.....

Maar goed, je moet doen wat jij denkt dat goed is.
Heb in die 1,5 jaar dat ik hier op het forum zit ook al te maken gehad met zgn laaielichters of figuren die moedwillig nergens meer op reageren omdat ze weten dat ze fout zijn. En dat zijn ook lui die hier al heel lang zitten.
Hoe meer tijd je eraan besteed hoe meer geirriteerd je zelf vaak raakt, zonde van je tijd en energie.
Nogmaals hoe begrijpelijk ook, want kan er nu vanaf de zijlijn over meepraten, maar als het me zelf (weer) zou gebeuren.....

Onze sponsors