Succes weer kerel!
Vreemde is met die kapotte bougie start ie gewoon en rijd hij ook op 4 poten heel vreemdboris_brznjef schreef:ouch daar wil je zeker niet staan. Wat een klote snelweg!!!! Hoe start ie nu?
Ja maat ik blijf positief maar ben aan het endDennisvdh schreef:Succes Frenk, komt goed!!
Dat had ik ook met mijn kapotte bougie. Gewoon starten en rijden. Alleen iets onregelmatig stationair, pas bij belasting was de vonk niet sterk genoeg meer om het mengsel te ontbranden.franklyn85 schreef:Vreemde is met die kapotte bougie start ie gewoon en rijd hij ook op 4 poten heel vreemdboris_brznjef schreef:ouch daar wil je zeker niet staan. Wat een klote snelweg!!!! Hoe start ie nu?
Oke frankie dat is dan denk mijn probleem ook maar de oorzaak zullen we ook nog moeten vinden in ieder geval thx voor je opmerkingfrankie schreef:Dat had ik ook met mijn kapotte bougie. Gewoon starten en rijden. Alleen iets onregelmatig stationair, pas bij belasting was de vonk niet sterk genoeg meer om het mengsel te ontbranden.franklyn85 schreef:Vreemde is met die kapotte bougie start ie gewoon en rijd hij ook op 4 poten heel vreemdboris_brznjef schreef:ouch daar wil je zeker niet staan. Wat een klote snelweg!!!! Hoe start ie nu?
Onze sponsors