HEbben ze die zuigers dan daar op voorraad liggen ofzo als de speling te groot zou zijn?
En wat kosten die schraapringen/zuigerveren en hele feest eigenlijk? (Zo ongeveer)
Dave's Turbo R53 Project
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Bericht
Davy,
Wat gebeurd er nu precies,want lijkt wel alsof de plannen helemaal verandert zijn?
Er ging toch een "nieuw" blok in met andere zuigers,etc? Of zie ik ze vliegen?
Nu gaat het dus om een gewone revisie van het blok met nieuwe lagers,o ringen,zuigerveren etc?
Wat gebeurd er nu precies,want lijkt wel alsof de plannen helemaal verandert zijn?
Er ging toch een "nieuw" blok in met andere zuigers,etc? Of zie ik ze vliegen?
Nu gaat het dus om een gewone revisie van het blok met nieuwe lagers,o ringen,zuigerveren etc?
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nou,
Ik heb het er met Thomas over gehad en hij zag geen directe upgrade in een nieuw blok met mijn setup omdat mijn cilinderkop de beperkende factor is qua toeren. Naar 8000 toeren gaan, kan dan wel qua onderblok als ik het vervangen had, maar dan was de kop geheid gaan falen. Nu is dat dus niet nodig, en zegt Thomas dat een revisie net zo goed is. Mijn auto zuipt geen olie en heeft een prima vermogen, dus ik heb goede hoop dat ik geen overmaatse ringen/zuigers nodig heb.
De totale kosten van het materiaal zijn 450 euro. Dat is alle spullen van de dealer en lagers van Mahle. Qua arbeids en tukingskosten is het nog een kleine 1500 euro
Ik heb het er met Thomas over gehad en hij zag geen directe upgrade in een nieuw blok met mijn setup omdat mijn cilinderkop de beperkende factor is qua toeren. Naar 8000 toeren gaan, kan dan wel qua onderblok als ik het vervangen had, maar dan was de kop geheid gaan falen. Nu is dat dus niet nodig, en zegt Thomas dat een revisie net zo goed is. Mijn auto zuipt geen olie en heeft een prima vermogen, dus ik heb goede hoop dat ik geen overmaatse ringen/zuigers nodig heb.
De totale kosten van het materiaal zijn 450 euro. Dat is alle spullen van de dealer en lagers van Mahle. Qua arbeids en tukingskosten is het nog een kleine 1500 euro
- jeroenski82
- 4 op een rij!
- Locatie: Maassluis
Bericht
Wow, dat is wel vakwerk zo van de foto's te zien iig. Ben benieuwd hoe het onder je blauwe monster gaat staan.
Trotse bezitter van een Mini Cooper S Park Lane 
Bouwjaar 2006.

Bouwjaar 2006.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Mooie wielen vriend!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Leeuwarden
Onze sponsors