Mart's R56 Cooper D LiB - JCW aeropakket / wielen terug!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lekker weggetje zeg
toch maar een CM na deze?

toch maar een CM na deze?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
wow, heb dit even gemist afgelopen weekeind... 
Maar wat leuk!! Gefeliciteerd Mart en Rianne!!
Leuke vakantie foto's trouwens

Maar wat leuk!! Gefeliciteerd Mart en Rianne!!

Leuke vakantie foto's trouwens

- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
Hallo allemaal,
Tijd terug dat ik op het forum was... Niets ten nadele van jullie. Ligt aan mij
Moet zeggen dat ik ook lang moeite heb gehad met de laatste berichtjes die er in mijn SYR topic staan. Zoals de mensen die mij en Rianne kennen, zullen weten, zijn wij al een tijdje niet meer samen. Gelukkig zijn we in het proces van uit elkaar gaan goed met elkaar omgegaan en gaan we ook nu goed met elkaar om. (dank daarvoor Rianne)
Goed... genoeg persoonlijke inhoud
Waarom ik me nu op het forum begeef... omdat ik wat nodig heb
Mijn Turbo is op sterven na dood. Hij lekt uitlaatgassen het motorcompartiment in en die komen dan vervolgens weer de cabine in. Levensgevaarlijk overigens... had het niet zo door (ondanks de dieselgeur in mijn auto) en heb met de regenval van afgelopen week tijdens een rit van vier uur met potdichte ramen in mijn auto uitlaatgassen zitten snuiven... hoofdpijn en vermoeidheid tot gevolg... koolmonoxide is a slow killer... blij dat ik nog leef.
Een nieuwe turbo zal er dus moeten komen. De stealer vraagt een godsvermogen... geen zin in. Heb al wat tips ontvangen. onder andere om Sam een PM te sturen... heb ik gedaan dus dat is even afwachten. Denk aan een gereviseerde turbo ofzo (met of zonder inruil eigen turbo)... zal altijd gunstiger uitpakken dan de stealer... los van het feit dat die twee jaar garantie geven en dat garantie bij een gereviseerde turbo nog maar de vraag is.
Alle tips zijn welkom... adresjes, telefoonnummers, namen... of gewoon een gereviseerde turbo natuurlijk
Dank alvast voor het meedenken.
Tijd terug dat ik op het forum was... Niets ten nadele van jullie. Ligt aan mij

Moet zeggen dat ik ook lang moeite heb gehad met de laatste berichtjes die er in mijn SYR topic staan. Zoals de mensen die mij en Rianne kennen, zullen weten, zijn wij al een tijdje niet meer samen. Gelukkig zijn we in het proces van uit elkaar gaan goed met elkaar omgegaan en gaan we ook nu goed met elkaar om. (dank daarvoor Rianne)
Goed... genoeg persoonlijke inhoud

Waarom ik me nu op het forum begeef... omdat ik wat nodig heb

Mijn Turbo is op sterven na dood. Hij lekt uitlaatgassen het motorcompartiment in en die komen dan vervolgens weer de cabine in. Levensgevaarlijk overigens... had het niet zo door (ondanks de dieselgeur in mijn auto) en heb met de regenval van afgelopen week tijdens een rit van vier uur met potdichte ramen in mijn auto uitlaatgassen zitten snuiven... hoofdpijn en vermoeidheid tot gevolg... koolmonoxide is a slow killer... blij dat ik nog leef.
Een nieuwe turbo zal er dus moeten komen. De stealer vraagt een godsvermogen... geen zin in. Heb al wat tips ontvangen. onder andere om Sam een PM te sturen... heb ik gedaan dus dat is even afwachten. Denk aan een gereviseerde turbo ofzo (met of zonder inruil eigen turbo)... zal altijd gunstiger uitpakken dan de stealer... los van het feit dat die twee jaar garantie geven en dat garantie bij een gereviseerde turbo nog maar de vraag is.
Alle tips zijn welkom... adresjes, telefoonnummers, namen... of gewoon een gereviseerde turbo natuurlijk

Dank alvast voor het meedenken.

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom terug
Stuur eventueel Roy (Spenki) ook even een PM, die kan je mss ook wel verder helpen.
Dat van die uitlaat gassen in de auto had je nog helemaal niet verteld.... Geluk gehad inderdaad.
Succes met het herstel van je turbo
Edit: ik hoor net van een zeker persoon dat je bij www.turbos-hoet.com/nl/ moet zijn.

Stuur eventueel Roy (Spenki) ook even een PM, die kan je mss ook wel verder helpen.
Dat van die uitlaat gassen in de auto had je nog helemaal niet verteld.... Geluk gehad inderdaad.
Succes met het herstel van je turbo
Edit: ik hoor net van een zeker persoon dat je bij www.turbos-hoet.com/nl/ moet zijn.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Mart, gelukkig is het goed afgelopen met die koolmonoxide, beangstigende situatie zo. Weet je zeker dat je niet liever gewoon een nieuwe turbo plus de 2 jaar garantie wilt?
Beter voor de inruil.
Slechter voor de portemonnee nu.
Beter dan een tweedehandse.
Is de auto geen leaseauto meer?
Beter voor de inruil.
Slechter voor de portemonnee nu.
Beter dan een tweedehandse.
Is de auto geen leaseauto meer?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op een ruilturbo krijg je ook gewoon garantie Mart, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Ik weet zeker dat Sam of Roy je verder kan helpen. Sam heb je al gepmt zag ik, maar doe Roy ook zeker even een bericht, of beter, bel 'm even.
Succes gozer!
Succes gozer!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
Marcel: was zeker even een linke situatie... maar like I said: I'm alive :-)
Auto is altijd mijn auto geweest. Heb hem gekocht toen hij 2 was en uit de lease was gekomen. Bij eventuele inruil gaat niemand voelen of er een nieuwe of een ruilturbo in zit toch? Er zit er een in en hij doet het?! ;-) Bovendien rijd ik nog wel even door met deze. Eerst huisje vinden, beetje inrichten... andere prio's dus. Daarom kan ik de kostenbesparing van een ruilturbo goed gebruiken.
Rob: nogmaals dank voor de tip (Hoet)... Heb ze al gemaild. Even afwachten dus. Zal spenki ook contacten. Eerst maar PM. Kan hij er even rustig naar kijken ;-)
Auto is altijd mijn auto geweest. Heb hem gekocht toen hij 2 was en uit de lease was gekomen. Bij eventuele inruil gaat niemand voelen of er een nieuwe of een ruilturbo in zit toch? Er zit er een in en hij doet het?! ;-) Bovendien rijd ik nog wel even door met deze. Eerst huisje vinden, beetje inrichten... andere prio's dus. Daarom kan ik de kostenbesparing van een ruilturbo goed gebruiken.
Rob: nogmaals dank voor de tip (Hoet)... Heb ze al gemaild. Even afwachten dus. Zal spenki ook contacten. Eerst maar PM. Kan hij er even rustig naar kijken ;-)