Net nog ff aan de mini staan sleutelen. Werkt toch ook goed om lekker je kop leeg te krijgen. Morgen ff een goede foto van het resultaat. Nu te donker buiten...
Haha komt goed. Ben nog bezig met mn plaat. Maar heb de houder doormidden gebroken.... In de bumper zitten 9 magneten verwerkt. En op de houder ook. Dus als die vast zit. Zit ie ook echt vast. Dus poging 2 volgt snel. Ben er pas mee aar limburg gereden. En bij 170 blijft alles mooi op zn plek. Dus komt helemaal goed
Balen van je werk Batje....Veel suc6 met zoeken, gelukkig valt het in de regio wel mee heb ik het idee....Techniek tenminste wel...In elk geval balen is het zeker
Verder wel mooi werk op je mini, weet jij iets dat ik nog lk kan veranderen aan mijn Mini
Ik heb nog wel ooit gedacht om iets met het dak te doen, maar gaat dat wel met een schuifdak? Tevens is alles bij mijn auto is alles zwart, ik heb dus geen twee kleuren die ik bijvoorbeeld in het dak terug kan laten komen....
Haha, Alex. Je kunt nooit genoeg vermogen hebben Haha
Schuifdak is geen probleem. Je moet dan alleen het schuifdak wegsnijden uit de folie als deze gemonteerd is. Dus niet zo heel spannend.
Maar idd, k zou zo snel ook niet weten welke kleur ik je dak zou geven. Of je moet iets doen met het A paneel erbij. Zodat je idd dezelfde kleur ook ergens anders terug laat komen voor het geheel.
Ga vrijdag de mini van mijn broertje doen. A paneel carbon en het dak. Is ook meteen mijn solicitatie opdracht bij een stickerbedrijf.
franklyn85 schreef:Lkkr strak man zonder Plaat wil ik eigenlijk ook
Thanks, kon toevallig een 2e bumper aankomen voor nop. Dus heb er gewoon een mooi projectje van gemaakt
Heel veel magneten achter in de bumper verwerkt en t blijft zitten als een malle. Alleen ben ik weer zo stom om de houder te slopen....