Camberplaten en een dunnere spacer voor (5 mm en 2 graden negatief camber)
Die spacers kan ik morgen evt al op de post gooien en ben je voor een kleine 30 euro klaar voor je spacers
Control arms aan de achterzijde en een iets dikkere spacer voor de stance en een graad of 1,5 negatief camber
Dan loopt het als een trein
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Momenteel heb ik in ieder geval niets aan de spacer zonder de camber platen.
Beek geeft aan dat de positie van de veerpoot niet veranderd ten opzichte van de velg bij gebruik van een camberplaat. Maar jij denkt dus dat het wel gaat passen?Daveke schreef:Camberplaten en een dunnere spacer voor (5 mm en 2 graden negatief camber)
Die spacers kan ik morgen evt al op de post gooien en ben je voor een kleine 30 euro klaar voor je spacers
Control arms aan de achterzijde en een iets dikkere spacer voor de stance en een graad of 1,5 negatief camber
- Rob Clubman
- NMC Staff
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Met de camberplaten tuck je de band beter in z'n kast omdat de voorzijde van de Mini behoorlijk neutraal blijft staan na verlaging waar de achterkant extreem negatief wordt, en je dus een nerveus stuurgedrag ontwikkelt
Dat doet het ook niet, dat los je enkel op met een spacer of idd afdraaien.Wilcoos schreef:Beek geeft aan dat de positie van de veerpoot niet veranderd ten opzichte van de velg bij gebruik van een camberplaat. Maar jij denkt dus dat het wel gaat passen?Daveke schreef:Camberplaten en een dunnere spacer voor (5 mm en 2 graden negatief camber)
Met de camberplaten tuck je de band beter in z'n kast omdat de voorzijde van de Mini behoorlijk neutraal blijft staan na verlaging waar de achterkant extreem negatief wordt, en je dus een nerveus stuurgedrag ontwikkelt
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
2 x ja, dus zowel links als rechts 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Spacers liggen klaar voor hem bij sam
zal wel goedkomen denk ik dan 

Low , lower , lowest ...
Onze sponsors