Ik kan de foto's niet zien hier op't werk, maar de rand afdraaien had eigenlijk bij mij geen nut.
De band komt namelijk ook gemakkelijk tegen de stelring aan..
Spacer en camberplaten zorgen ervoor dat ze niet meer uitsteken hé.. Enkel wat schuiner staan Weet alleen niet hoe schuin je moet gaan daarvoor
Het is net even to much. Het zijn gave velgen maar te breed naar mijn mening.
7,5J is echt wel de max. En Roos kennende zal je wel weer op zoek moeten naar andere dikke sloffen.
7,5J de max? Nee joh...8J kan prima en ook 8,5J kan wel, kijk maar naar Geo, Wilco, Greg, Ragnar etc. Alleen moet er dan wat meer gebeuren.
Ga eerst maar even nadenken wat te doen. Eigenlijk ois 17" gewoon het mooiste onder een MINI. Maar deze wielen zijn gewoon te gaaf om het niet te proberen. Mss toch maar setje camberplaten om de wieln in de kasten te krijgen en een spacertje van 5mm ertussen....
Of deze verkopen....
oh ja, gelijk maar even gewassen..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *