Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ooooh gaaf!!
ikwillemikwillemikwillem!!
iDD..... waar kan ik zoiets bestellen? (is dat ook voor normale grille?)
ikwillemikwillemikwillem!!
iDD..... waar kan ik zoiets bestellen? (is dat ook voor normale grille?)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier 8 pagina's met badges 
De MINI dealers in Amerika verkopen de Badge Holder (MINI part # is No. 51 13 0 406 752), www.outmotoring.com verkoopt de Badge Holder en verstuurd hem ook naar het buitenland, maar versturen is helaas net zo duur als de Badge Holder zelf. Ik moet wel zeggen dat de badges niet zo fel gekleurd, niet zo fel als de afbeeldingen. Dat is wel een beetje jammer. De houder pas op alles type grilles (JCW, 3 en 4 dwarsbalkjes)
Ik heb een set van 6 gekocht maar ééntje is helaas fout geleverd, deze heb ik o.a.:

De MINI dealers in Amerika verkopen de Badge Holder (MINI part # is No. 51 13 0 406 752), www.outmotoring.com verkoopt de Badge Holder en verstuurd hem ook naar het buitenland, maar versturen is helaas net zo duur als de Badge Holder zelf. Ik moet wel zeggen dat de badges niet zo fel gekleurd, niet zo fel als de afbeeldingen. Dat is wel een beetje jammer. De houder pas op alles type grilles (JCW, 3 en 4 dwarsbalkjes)
Ik heb een set van 6 gekocht maar ééntje is helaas fout geleverd, deze heb ik o.a.:

- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Lijkt me trouwens meer iets voor een nieuw topic dan, maar goed...
Is er niet toevallig iemand dan die binnenkort naar Amerika gaat een een groupbuy bij een dealer daar kan doen?
Is er niet toevallig iemand dan die binnenkort naar Amerika gaat een een groupbuy bij een dealer daar kan doen?
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

BadSMini zou toch wel magnetische stickers kunnen maken?
Misschien allemaal ééntje met de forumnaam voor meetings
Het zijn magnetische stickers, blijft goed vastzitten bij hoge snelheden, heb ik al getestDemelza schreef:Berthil, hoe zit dat vast?

BadSMini zou toch wel magnetische stickers kunnen maken?
Misschien allemaal ééntje met de forumnaam voor meetings

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Dit keer trouwens een makkelijk mod, 5 minuten en klaar. Ik twijfelde eerst maar het is toch wel mooi en het past bij de rest van het interieur. Alleen jammer dat de binnenkant dus niet van carbon is al valt dat niet zo op.
Twee pinnen met schroefdraad door de grill, plaatje op de achterkant en twee schroefjes. De achterkant van de badge is met schuimrubber bekleed zodat de grill niet beschadigd. Ik heb het alleen met ringetjes gedaan en het overschot aan schroefdraad er af gedremeld anders heb ik binnenkort weer een kapotte olieslang, er is weinig ruimte daarDemelza schreef:Hoe die stickers vastzitten snapte ik iddMaar ik bedoelde hoe die houder vast zit

Dit keer trouwens een makkelijk mod, 5 minuten en klaar. Ik twijfelde eerst maar het is toch wel mooi en het past bij de rest van het interieur. Alleen jammer dat de binnenkant dus niet van carbon is al valt dat niet zo op.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors