Heel veel plezier ermee, blij dat je er happy mee bent.

Bijvoorbeeld! of Keizersgracht de vijzelstraat op. Looiersgracht de marninxstraat op en dan is er op diezelfde keizersgracht ook halverwege nog een hele fijne. Willekeurig ook de opritten van de Leidschestraat!MR schreef:@IDD, van de amsteldijk naar de Utrechtsestraat! Succes met uw verlaging....![]()
![]()
Da lukt dus nooit!
MR
MR schreef:Het was weer super gezellig bij Coen gisteren. Stickers zijn besproken dus dat is voor deze maand. De striping komt eraan! Geen tijd om te posten gisteren... dus doe ik het nu ff.
Je ziet nu pas echt goed naast die van mij hoe laag dat die van Coen staat en ook dat die van mij serieus omlaag moet. Staat alweer gepland voor Juli! Drempels gaan zonder enige moeite met die van Coen. Ik reed erachter en dat ging erg goed. Zonder die plastic strip raakt ie niks.
Ik moet zeggen dat de auto er in het echt strakker uitziet dan op de foto. Hij geeft een veel beter gevoel zo op de oprit bij hem thuis en bijvoorbeeld tijdens het foto's maken en erachter rijden.
Erg nette bak en voor mijn gevoel al een heel eind af! Hier en daar wat accentjes en hij is klaar. Het grijs/zwart met zilveren accenten staat goed en straalt eenvoud uit, terwijl het toch een MCS is.
MR
MiniMatt schreef:Coendek.... Wat een ontiegelijke gave bak man!Die verlaging is echt insane! Kan me alleen bijna niet vorstellen dat het nog een beetje rijdt... En ja... Drempels? Turbootje heeft gelijk... Dan maar achteruit erover heen
![]()
Die motoringfile badge is anders ook niet verkeerd. Hoe lang is de levertijd daarvan trouwens?
Die Parklane van MR moet zeker omlaag! En Oh wat wordt ie mooi dan!
Onze sponsors