Hans goede foto hoor!
trouwens heb jij er nog een BOV op laten zetten? Hoor in mijn R56 Sje... heel zachtjes het sportieve... pffrrrrt... maar dat mag wat harder.
Clubman S Pepper White, Beek Racing
- Coen
- Be Mini
Bericht
Ik zag je 2 minuten geleden over de Erasmusbrug in Rotterdam rijden
Iets daarachter zag ik nog een zwarte Cooper S rijden, met wit dak, viper-striping en zwarte velgen! Iemand een idee wie dat kan zijn?

Iets daarachter zag ik nog een zwarte Cooper S rijden, met wit dak, viper-striping en zwarte velgen! Iemand een idee wie dat kan zijn?
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Forge Carbon luchtfilter zit erop!
Zo gepiept.. eindelijk komt er een brom onder de motorkap vandaan.. niet hard maar je hoort hem wel en wat ook leuk is, dat je de standaard dumpvalve veel beter hoort!
samen met het aanzuig geluid.. gaaf!!
Ben er weer blij mee.. ook een gave veerpootbrug van Forge!

Zo gepiept.. eindelijk komt er een brom onder de motorkap vandaan.. niet hard maar je hoort hem wel en wat ook leuk is, dat je de standaard dumpvalve veel beter hoort!

Ben er weer blij mee.. ook een gave veerpootbrug van Forge!

- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
mooi!
ik zit ook te twijfelen of ik nu de JCW veerpootbrug of de Forge unit zou nemen
en die CAI ziet enorm goed uit! wat is de pk-winst? wat voor een filter zit daar in? K&N of iets anders? hoe reinig je die?
en die CAI ziet enorm goed uit! wat is de pk-winst? wat voor een filter zit daar in? K&N of iets anders? hoe reinig je die?
- tysie
- Be Mini
Bericht
Ik zou voor de Super AGS van M7 gaan + de bijpassende strutWilliam Blake schreef:mooi!

Onze sponsors