Maar bedankt, dame en heren! Als ik weer wat geld gespaard heb moeten er ook weer wat nieuwe mods op de BRG komen. Na de winter wil ik toch wel een keer 17 inch en als ik een keer tegen een setje S- of aerobumpers aanloop lijkt me dat ook wel wat i.c.m. een S-uitlaat. Maar goed, eerst maar even een beetje rustig aan, want ik heb de komende tijd nog wel meer grote uitgaven voor de boeg...
Thanks, Hans en Coen! De BRG staat helaas nog steeds bij de garage i.v.m. de koppeling... Door de drukte en onderbezetting vanwege de vakantie waren ze er nog niet aan toe gekomen. Ik hoop dat ie morgen weer de oude (of nog beter) is!
Zo, net de MINI weer opgehaald met de nieuwe koppeling en wat rijdt ie weer super! Echt een wereld van verschil, net of het weer een gloednieuwe auto is.
Nog drie weken, dan gaan m'n ouders de Checkmate ophalen en wordt de BRG definitief van mij (na het overmaken van de nodige euro's...).
Ik zal alles goed in de gaten houden (m'n ouders zijn nu op vakantie, dus eigenlijk heb ik de MINI nu ook helemaal voor mezelf ), maar nu is ie in ieder geval top! Ik heb er vandaag dik 300 kilometer mee gereden (naar Almere en Amsterdam) en het was echt genieten met die hagelnieuwe koppeling!
Vandaag was dan de grote dag: we hebben de Checkmate van mijn moeder opgehaald bij Maaral in Alkmaar! De BRG was al sinds dinsdag officieel helemaal van mij. De aflevering van de Checkmate was prima en m'n ouders hadden meteen een mooi ritje van Alkmaar naar Ommen (en ik reed er in de Astra van pa achteraan ). Ik heb net ook meteen de eerste mod besteld bij de Peugeot-dealer: een korte antenne. Hier een paar foto's.
Telefoonpics bij Maaral:
Thuis, gebroederlijk samen met de BRG:
Laatst gewijzigd door Ivo op 17 sep 2011, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.