Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Dave's Sprintex-hok - 1320-time! Pg 258-259
IAT is nog niet lekker onder controle, na een tijd rijden is het water van de chargecooler warm en zijn er weer een aantal paarden in slaap gevallen..
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mee eens!Raymond schreef:Als die +/- 280 pk naar behoren kan presteren, zou ik het zo laten. Je hebt nu bakken geld uitgegeven, terwijl je oude set-up 'aardig' presteerde. Gewoon lekker genieten van wat je hebt?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dat is het nu net..
Ik vind dat het niet naar behoren presteert, althans, het is er niet op vooruit gegaan. Meer blijven hangen, en ik moet me nog steeds teveel naar die IAT's kijken voor mijn gevoel. Je merkt gewoon echt dat heat-soak een probleem is, was, en blijft. Genieten doe ik dus maar gematigd, en dat wil ik nu voor eens en altijd uit de wereld gaan helpen. Met de verkoop van de huidige onderdelen wordt al een groot deel van de kosten gedekt, dus het is niet zo dat ik er een nier voor moet verkopen. Geld kosten doet het altijd, maar daar is het een hobby voor.
Plus dat het gezellig knutselen is samen met pa!
Ik vind dat het niet naar behoren presteert, althans, het is er niet op vooruit gegaan. Meer blijven hangen, en ik moet me nog steeds teveel naar die IAT's kijken voor mijn gevoel. Je merkt gewoon echt dat heat-soak een probleem is, was, en blijft. Genieten doe ik dus maar gematigd, en dat wil ik nu voor eens en altijd uit de wereld gaan helpen. Met de verkoop van de huidige onderdelen wordt al een groot deel van de kosten gedekt, dus het is niet zo dat ik er een nier voor moet verkopen. Geld kosten doet het altijd, maar daar is het een hobby voor.
Plus dat het gezellig knutselen is samen met pa!
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
MartijnGizmo schreef:Geen 300pk? Pff, dan mag je ook niet met de grote jongens meedoen...

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Men is begonnen aan het turbo spruitstuk te bouwen..
De eerste pics zojuist doorgestuurd gekregen!

De eerste pics zojuist doorgestuurd gekregen!
- Richard030
- Bijna verslaafd
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ze gaan eerst maar eens de stal in 
Zal vanavond de foto's ff fixen!

- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Zolang het geen shetlanders zijn, want dat ligt nogal gevoelig de laatste tijd 

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat weten wel al denk ik. Berthil kan de Ring wel dromen.boris_brznjef schreef:Ring challenge met Berthil straks 4 augustus?? Kijken wie er sneller is van deze 2 kanonnenDaveke-Orranje schreef:Ze gaan eerst maar eens de stal in
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
hoop ze beide te zien op de Ring.
Klopt maar Berthil heeft gewichtbesparing-modsboris_brznjef schreef: Kennis van de baan is belangrijk maar davey heeft toch andere onderstel Mods en vermogens Modsmisschien redt ie wel en komt de blauwe mooi op de ring

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je de stortbuien van gisteren nog overleefd?
Onze sponsors