Dave's Turbo R53 Project
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Dave's nieuwe hok! In aantocht :) pg 263
Nee, ik heb gezocht naar wat Davy wilde. Kostte me precies 2 minuten
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Doe je ook onderdelen..?mushrop schreef:Nee, ik heb gezocht naar wat Davy wilde. Kostte me precies 2 minuten

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tuurlijk
MINI Dubman '07 PureSilver

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Dave's nieuwe hok! Dagje DLD vandaag! Pg 266
Vandaag samen met pa vertrokken rond 9 uur om te gaan kijken bij een autootje in Duitsland.
Al vlot zaten we via Venlo in DLD richting Dortmund waar de auto stond

Na het ouwe trouwe Polotje van pa volgetankt te hebben de laatste km's afgehaspeld naar de verkoper.

Na een grondige inspectie van de auto zelf waarin niks geks naar voren kwam, auto was van een echte liefhebber geweest en ik ben nu de derde eigenaar, hebben we met pa, de verkoper en ik gezellig even een proefrit gemaakt welke ook prima was. Alles functioneert naar behoren. Koopcontract getekend en richting het stadhuis (of een dependance) voor het kurzkenzeichen te regelen met de bijbehorende platen.

Nadat we dit alles in ontvangst hebben genomen heeft pa de platen gemonteerd op de nieuwe auto, en zijn we weer huiswaarts gereden

Prima terugreis gehad. Het is alleen wel even wennen aan 210 pk.. Als je er 295 gewend bent
Desalniettemin ben ik ontzettend blij met het nieuwe karretje!

Voor de oplettende kijkers is het inmiddels denk ik wel duidelijk.
Het is een R53 geworden, een JCW, uit 2006 met 99k op de teller.
Aero bumpers, skirts en spoiler
JCW R105's met zgan bridgestone potenza's
Challenge bestickering (is blijkbaar nr 41 Vd 100)
JCW stoffen Sparco's
DSC en sperdiff OEM Mini
Zwarte hemel met abc stijlen OEM
Startknop! Cool!
En verder het gebruikelijk Chili pakket, xenon, Harman kardon, panoramadak, olietemp/druk ding in de centrale klok, cruise control etc bla bla
Nu zag ik ook een papiertje er tussen zitten met iets van Dension icelink oid, eens uitvogelen wat dat precies is.
Meer foto's van de auto komen morgen, dan ga ik nl RDW keuren, gaan die Challenge stickers eraf, en gaat de JCW spoiler eraf want die moest m'n meisje niet. De R105's gaan plaatsmaken voor een set 16x8 inch wielen die niet zwart zijn, want dat vond ze ook niks, haha!
Verder ben ik van plan weer het een en ander te gaan doen, maar dat volgt nog..
Al vlot zaten we via Venlo in DLD richting Dortmund waar de auto stond

Na het ouwe trouwe Polotje van pa volgetankt te hebben de laatste km's afgehaspeld naar de verkoper.

Na een grondige inspectie van de auto zelf waarin niks geks naar voren kwam, auto was van een echte liefhebber geweest en ik ben nu de derde eigenaar, hebben we met pa, de verkoper en ik gezellig even een proefrit gemaakt welke ook prima was. Alles functioneert naar behoren. Koopcontract getekend en richting het stadhuis (of een dependance) voor het kurzkenzeichen te regelen met de bijbehorende platen.

Nadat we dit alles in ontvangst hebben genomen heeft pa de platen gemonteerd op de nieuwe auto, en zijn we weer huiswaarts gereden

Prima terugreis gehad. Het is alleen wel even wennen aan 210 pk.. Als je er 295 gewend bent

Desalniettemin ben ik ontzettend blij met het nieuwe karretje!

Voor de oplettende kijkers is het inmiddels denk ik wel duidelijk.
Het is een R53 geworden, een JCW, uit 2006 met 99k op de teller.
Aero bumpers, skirts en spoiler
JCW R105's met zgan bridgestone potenza's
Challenge bestickering (is blijkbaar nr 41 Vd 100)
JCW stoffen Sparco's
DSC en sperdiff OEM Mini
Zwarte hemel met abc stijlen OEM
Startknop! Cool!
En verder het gebruikelijk Chili pakket, xenon, Harman kardon, panoramadak, olietemp/druk ding in de centrale klok, cruise control etc bla bla
Nu zag ik ook een papiertje er tussen zitten met iets van Dension icelink oid, eens uitvogelen wat dat precies is.
Meer foto's van de auto komen morgen, dan ga ik nl RDW keuren, gaan die Challenge stickers eraf, en gaat de JCW spoiler eraf want die moest m'n meisje niet. De R105's gaan plaatsmaken voor een set 16x8 inch wielen die niet zwart zijn, want dat vond ze ook niks, haha!
Verder ben ik van plan weer het een en ander te gaan doen, maar dat volgt nog..
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Congrats!! Gaaf ding! 
In Duitsland is indd. een ''Challenge edition'' gemaakt/geleverd met allerlei JCW goodies als JCW bumpers, spoiler, velgen, dikke stoelen etc. Lekker vol!
En zwart op zwart (?) is echt gaaf!

In Duitsland is indd. een ''Challenge edition'' gemaakt/geleverd met allerlei JCW goodies als JCW bumpers, spoiler, velgen, dikke stoelen etc. Lekker vol!
En zwart op zwart (?) is echt gaaf!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marinusrules
- Be Mini
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beterrrr, mooie uitvoering zo te lezen!
Ben benieuwd naar de rest van de foto's.
Is een mooie vondst van Rob!
Ben benieuwd naar de rest van de foto's.
Is een mooie vondst van Rob!
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk om te horen dat jullie een MINI hebben gevonden waar jullie beiden blij mee zijn! 210 pk lijkt me inderdaad een beetje 'behelpen' ten opzichte van 295, maar is nog steeds genoeg om plezier met te hebben tijdens het rijden. Ik ben benieuwd wat je er nog aan gaat veranderen en hopelijk gaan jullie veel plezierige kilometers met de MINI maken!
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is echt een mooie uitvoering die challenge edition! Geniet er van!
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice mooie volle uitvoering man, enjoy
R53 MCS HB / Pepper White
Onze sponsors