Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Weet niet meer in detail hoe die van Dick en Davy eruit zien, maar ik zou de "muil" onder de nummerplaat aan de binnenkant zwart willen, samen met het middelste onderste randje van de bumper.
Dus de binnenkant van de afscheiding tussen muil en mistlamp (aan de kant van de mistlamp) nog PW.
Snapt iemand t nog

Dus de binnenkant van de afscheiding tussen muil en mistlamp (aan de kant van de mistlamp) nog PW.
Snapt iemand t nog

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed bezig chef !!
Ik zou persoonlijk wel voor een iets mattere lak gaan en misschien wel die speciale waar de randen op de aerobumperts mee gespoten worden ..
Zodat het beter matcht met de rest v.h kunststof .

Ik zou persoonlijk wel voor een iets mattere lak gaan en misschien wel die speciale waar de randen op de aerobumperts mee gespoten worden ..
Zodat het beter matcht met de rest v.h kunststof .
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De wielen worden een tintje matter, glans gaat dan zo vies staan
Remmen hou ik denk ik wel rood, dat steekt wel mooi af
Absoluut ja, daarom ga ik ook voor glanszwart op mijn dak en spiegels, tankdop, scuttles etc.GreyCooperS schreef:Davy, jou Mini gaat zoooo gaaf worden met je nieuwe kleur plannen...
De wielen worden een tintje matter, glans gaat dan zo vies staan

Remmen hou ik denk ik wel rood, dat steekt wel mooi af
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
mmh ja, idd geen glans bij mij...meer een matte kleur
En ik dacht om het zwart van de sticker rond de mistlamp te laten spuiten, en de rest pw te laten..maar mss eens goed sjoppen

En ik dacht om het zwart van de sticker rond de mistlamp te laten spuiten, en de rest pw te laten..maar mss eens goed sjoppen
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik vind het mooier staan dan een GP-bumper, waar de spatbordranden niet doorlopen:

Idd, je wilt juist 1 breed geheel volgens mij...GeoBem007 schreef:Ga je dan toch nog een stukje PW laten? Volgens mij gaat dat geen zicht zijn..

Ik vind het mooier staan dan een GP-bumper, waar de spatbordranden niet doorlopen:

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
mmhh...toch wel dik zo ja..
en die blauwe heeft ook in t blauw Recaro op zn stoelen staan...nice
en die blauwe heeft ook in t blauw Recaro op zn stoelen staan...nice

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors