Dave's Turbo R53 Project
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: Dave's nieuwe hok! Dagje DLD vandaag! Pg 266
Dik, Davy! Mooie basis voor je volgende project... 

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
mooi bakkie mister. ik vraag me af hoe lang de dame je in toom kan houden..

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi wagen hoor!
Deze kan toch ook weer naar de 295PK?
Deze kan toch ook weer naar de 295PK?

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Zoals gezegd is de spoiler en de bestickering vanaf morgen verleden tijd..wielen hopelijk ook snel wisselen!
Klopt allemaal! Plus JCW stoelen

Zoals gezegd is de spoiler en de bestickering vanaf morgen verleden tijd..wielen hopelijk ook snel wisselen!
Laatst gewijzigd door Anonymous op 14 nov 2013, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
KW V2 met fixed camberplaten
Control arms
16x8 velgen met hankook banden
22 mm achterste stabi met Whiteline endlinks
Studs en nuts ipv gewone wielnaven
17% pulley
469 CatCam nokkenas
550 CC injectoren
Airtec Intercooler
1320 Mapping
KAVS bypassvalve en gasklephuis
Standaard spruit vervangen voor een 4-2-1 OBX, cat verder naar achteren plaatsen voor de hitte, tussendemper laten we maar mooi zitten want herrie is wel het laatste waar m'n meisje op zit te wachten
Hopelijk nog wat wijzigingen in het interieur doen (andere radio, misschien andere stoelen en andere ringen), Gaylo's in de bumper, bosch aerotwins en tzt een GP spoiler voor als ik met het bakkie naar een meeting kom
Gelukkig ligt een deel van de spullen al op de plank! Lekker om weer van voor af aan te beginnen
Ik ben al bezig met voorbereidende werkzaamheden!Ragnar schreef:mooi bakkie mister. ik vraag me af hoe lang de dame je in toom kan houden..![]()
KW V2 met fixed camberplaten
Control arms
16x8 velgen met hankook banden
22 mm achterste stabi met Whiteline endlinks
Studs en nuts ipv gewone wielnaven
17% pulley
469 CatCam nokkenas
550 CC injectoren
Airtec Intercooler
1320 Mapping
KAVS bypassvalve en gasklephuis
Standaard spruit vervangen voor een 4-2-1 OBX, cat verder naar achteren plaatsen voor de hitte, tussendemper laten we maar mooi zitten want herrie is wel het laatste waar m'n meisje op zit te wachten

Hopelijk nog wat wijzigingen in het interieur doen (andere radio, misschien andere stoelen en andere ringen), Gaylo's in de bumper, bosch aerotwins en tzt een GP spoiler voor als ik met het bakkie naar een meeting kom

Gelukkig ligt een deel van de spullen al op de plank! Lekker om weer van voor af aan te beginnen

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wow! Dat ziet er mooi uit (voor wat er zichtbaar is op foto's
) en de modplannen zien er ook goed uit.

- Brightness
- NMC Legend
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Oke, enuf laughter, put your balls back in place and be a man, for f**k sake.Daveke-Orranje schreef:ance) En gaat de JCW spoiler eraf want die moest m'n meisje niet.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Om heel eerlijk te zijn, vind ik het ook niet veel. Doe mij maar een GP spoiler!
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
x1000maiky maik schreef:Oke, enuf laughter, put your balls back in place and be a man, for f**k sake.Daveke-Orranje schreef:ance) En gaat de JCW spoiler eraf want die moest m'n meisje niet.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik vind de jcw spoiler ook niet de mooiste optie voor een 1st gen, dan liever JCM of GP idd.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind het allang prima, ze betaalt wel de helft van mijn hobby hier zodat ze zelf ook een auto heeft. Of het nu een panda of een mini was geweest boeit haar niks, dus dat ze nu wel oog voor haar auto heeft mee wil beslissen met wat ze mooi vindt juich ik alleen maar ipv dat ik klakkeloos m'n gang kan gaan en het haar geen reet uitmaakt
Schijtlelijk ding in mijn ogen, dus x1000 dat m'n meisje zegt eraf met die spoiler want ik moet m zelf ook niet.Raj schreef:x1000maiky maik schreef:Oke, enuf laughter, put your balls back in place and be a man, for f**k sake.Daveke-Orranje schreef:ance) En gaat de JCW spoiler eraf want die moest m'n meisje niet.
Ik vind het allang prima, ze betaalt wel de helft van mijn hobby hier zodat ze zelf ook een auto heeft. Of het nu een panda of een mini was geweest boeit haar niks, dus dat ze nu wel oog voor haar auto heeft mee wil beslissen met wat ze mooi vindt juich ik alleen maar ipv dat ik klakkeloos m'n gang kan gaan en het haar geen reet uitmaakt
Onze sponsors