Meer?!??!?
Heb nog n spare die ik je gratis kom brengen

Er zit nu al meer dan 10 uur werk in ik ben denk ik op 1/3 van het werk.JunkyXL schreef:Maak je er wel meteen 2 of
Meer?!??!?;)
Ik heb er liever niet weer een systeem bij wat bijgevuld en gecontroleerd moet worden.Daveke schreef:Denk je niet dat methanol effectiever is voor jouw doeleinden?
Daar is mi nl meer mee te winnen aan IAT onder elke engine-load..
Als je niet al een watergekoelde intercooler hebt (zoals ik) moet je natuurlijk ook nog een pomp, slangen, expansievaatje met ontluchting en radiator hebben. Anders kun je er geen water doorheen pompenmushrop schreef:Ik zie niet precies hoe dit nou exact werkt. Vergt het een grote aanpassing Berthil? Maak je dus van een standaard IC een watergekoelde?
Ik vraag me vooral af hoeveel druk het koelsysteem opbouwt (het water-deel dus). Kun je zoiets ook afpersen om te laten testen oid?Berthil schreef:Storinggevoelig object valt wel mee. In het ergste geval is hij niet dicht en dan kun je gewoon rustig mee naar huis rijden aangezien het een van de motor gescheiden watersysteem is. De standaard IC is natuurlijk al dicht, daar veranderd niks aan. Water in het inlaattraject komt er dus niet.
Onze sponsors