De MINI avonturen van iDarkDesign
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Kijk! Dank je wel Blont voor de plaathouder! Ik heb hem er goed op vast gezet. Nu kan ik ook moeiteloos flitspalen foppen.

iDD

iDD
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben trouwens benieuwd naar de plaatjes als alles af is, want het zijn indrukwekkende mods allemaal die je hebt!!
Gaan we zeker doen!! Coen weet vast nog wel een mooie locatieiDarkDesign schreef:Nee ik bedoelde eigenlijk ook je huidige cooper. Maar zeker ook die van Ralph!
iDD

Ben trouwens benieuwd naar de plaatjes als alles af is, want het zijn indrukwekkende mods allemaal die je hebt!!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hij's weg hoor! Beetje zenuwachtig ben ik wel! Maar hen kennende krijg ik een prachtige auto terug!
iDD...... ondertussen lekker koersen in de lexus SC430
iDD...... ondertussen lekker koersen in de lexus SC430
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Ja de striping gaat er weer opnieuw op, maar dan zonder zwarte randjes dit keer, dus wie weet ietsje dikker. Dat gebeurt dan hoop ik over een paar weken (heb al contact met BadSmini).Fred schreef:Je mini is al lekker, maar hij wordt blijkbaar nog een stuk heter. Doe je, je striping dan opnief?
Je vervangwagen is blijkbaar ook niet verkeerd, verzacht de pijn al wat
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
erg cool thanks!
Ik denk dat deze 'filter' het best werkt als je een industriële nacht achtergrond hebt. Buiten vol in de zon slaat net de plank mis.
Helaas heb ik niet zo'n foto.
heel erg bedankt en keep up the good work!!!
iDD
Ik denk dat deze 'filter' het best werkt als je een industriële nacht achtergrond hebt. Buiten vol in de zon slaat net de plank mis.
Helaas heb ik niet zo'n foto.
heel erg bedankt en keep up the good work!!!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
pfffff...... lang wachten!!!
iDDMotorkap krijgen we vandaag binnen van de spuiter, jou auto staat voor morgen en zaterdag gepland, zover dus (nog) tegenslagen.
Mochten er ontwikkelingen zijn dan hoor je het.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zo, vandaag aan het einde van de dag TOCH nog ff snel langs gegaan met dit als resultaat:

Oftewel een hele KALE MINI. Het voor/zij aanzicht vind ik wel wat hebben, met die deuren zo omhoog en die oogjes!

In een hoekje lag m'n 'ouwe' kap.

Ff de bumpers en skirts gegeken, die zien er lekker fris Astro Black uit!!

In een hoekje zag ik mijn lampen en de 'bekleding' van de bonnet nog slingeren.

Zijn ze vergeten m'n wielkastranden te laten doen!! Moeten morgen nog gebeuren... Morgen krijgen ze ook mijn bonnet binnen. Zonder stripes en zonder badge
Dus heeeeeel misschien zaterdag avond ophalen en anders dinsdag pas...
iDD... wel gaaf, stonden al allemaal mensen om de auto te kijken toen ik aankwam lopen

Oftewel een hele KALE MINI. Het voor/zij aanzicht vind ik wel wat hebben, met die deuren zo omhoog en die oogjes!

In een hoekje lag m'n 'ouwe' kap.

Ff de bumpers en skirts gegeken, die zien er lekker fris Astro Black uit!!

In een hoekje zag ik mijn lampen en de 'bekleding' van de bonnet nog slingeren.

Zijn ze vergeten m'n wielkastranden te laten doen!! Moeten morgen nog gebeuren... Morgen krijgen ze ook mijn bonnet binnen. Zonder stripes en zonder badge

Dus heeeeeel misschien zaterdag avond ophalen en anders dinsdag pas...
iDD... wel gaaf, stonden al allemaal mensen om de auto te kijken toen ik aankwam lopen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors