Enkele beelden:
M7 adaptor met sensor.

Zijaanzicht

Vooraanzicht

Witte verlichting

Amber verlichting

Ik vind het mooi, ben blij.

Eigenlijk niet verstelbaar.Shag schreef:zo, ziet er fraai uit! En die verlichting is te verstellen ja?? heel chill.
NICE !
Je krijgt nu toch iets van uitlezing, anders heb je niets.m4TTi schreef:en is het nu handig?
ziet alvast super uit!
Hoezo?Clubhouse schreef:Had ik ook graag gehad maar past niet op een R55.biermagnaat schreef:Nice! Waarom geen olie temperatuur ?
Serieus? Reden genoeg voor mij om hem niet te kopen dan.. Kon je evengoed die van JCW nemen?!Clubhouse schreef:Je krijgt nu toch iets van uitlezing, anders heb je niets.m4TTi schreef:en is het nu handig?
ziet alvast super uit!![]()
Alleen jammer dat het in fahrenheit is en niet in °c.
1) Waar moet je de senor kwijt? Ik heb alle mogelijkheden onderzocht maar niets gevonden.GeoBem007 schreef:Hoezo?Clubhouse schreef:Had ik ook graag gehad maar past niet op een R55.biermagnaat schreef:Nice! Waarom geen olie temperatuur ?
Serieus? Reden genoeg voor mij om hem niet te kopen dan.. Kon je evengoed die van JCW nemen?!Clubhouse schreef:Je krijgt nu toch iets van uitlezing, anders heb je niets.m4TTi schreef:en is het nu handig?
ziet alvast super uit!![]()
Alleen jammer dat het in fahrenheit is en niet in °c.
Daarom heb ik die van Alta ook niet genomen. Ik heb alleen de gauge besteld (niet Alta maar Cravenspeed) en de meter gewoon hier gekocht.Clubhouse schreef:Alleen jammer dat het in fahrenheit is en niet in °c.
Onze sponsors