Dat je daar nog tijd voor hebt, nou je thuis alles moet doen
Of heb je hulp.
Mams mag (van wat ik weet van een collega) maar heel weinig doen toch.
Alleen maar kijken, vooral niet tillen.
Sterkte allemaal.
Neem Sibél zaterdag maar lekker mee. (mag vast niet van mams)
Zal ik wel op haar passen, als jij met die stoere manne dingen bezig bent.
Annet ik zal de vrouw lief aankijken voor volgende week zaterdag
En jip we hebben hulp in huis tot morgen. eerste 3 dagen vervallen door de dagen in het ziekenhuis. De kraamhulp gaat gelijk in als de kleine geboren is. gelukkin kregen we twee dagen xtra. dus is ze vandaag geweest en morgen komt ze nog 1 keertje.
dat meen je toch niet zeg, werkt dat echt zo? (dat van die kraamhulp). Da's echt niet te geloven zeg, je ligt toch niet niks in dat ziekenhuis. Dan zou je de hulp dus als je thuiskomt extra goed kunnen gebruiken, en dan krijg je het niet. Wat een maffe maatschappij leven we toch.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *