FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Net even kleurtje besteld Pure silver 900 van me dak voor me orciari's en vernis 

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ivo erug dik zeg dank je wel nu weet ik het zeker........
toevallig hang ik net op Morgen haal ik me.
*DSC pomp incl brein............
*Aero grill.......................
*Smoked kapjes zijknipperlichten
toevallig hang ik net op Morgen haal ik me.
*DSC pomp incl brein............

*Aero grill.......................

*Smoked kapjes zijknipperlichten

Laatst gewijzigd door franklyn85 op 31 dec 2010, 11:21, 2 keer totaal gewijzigd.

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
t typische GP smoeltje is wel weg maar een aero grill kan hij zeker hebben. Goed te lezen dat je op de 2de hands markt een 'brein' hebt gevonden! is elke DSC hetzelfde?

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor de 2dehands dsc betaal ik 100eurie
@robbedoes nee zeker niet ik ga even exprimentje maken met kleurtjes
@wall-e ja elke DSC heeft het zelfde brein eindigt op 88 maar die verschillen van ASC+T volgens mij als ik goed geluisterd heb
@ shag en speedy Thanks vind ik ook
@robbedoes nee zeker niet ik ga even exprimentje maken met kleurtjes

@wall-e ja elke DSC heeft het zelfde brein eindigt op 88 maar die verschillen van ASC+T volgens mij als ik goed geluisterd heb

@ shag en speedy Thanks vind ik ook

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zit te denken aan pure silver omdat het terug komt aan de voorkant van de auto en dan ook weer op het dak...RobbeDoes schreef:ik denk opzich zoals die andere gast gedaan heeft met zun gp...dat witte is best wel dik...![]()
maar dan moet je wel zo uniek zijn en NIET wit nemen!

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
oranje?
lekker pino bekje
franklyn85 schreef:Ik zit te denken aan pure silver omdat het terug komt aan de voorkant van de auto en dan ook weer op het dak...RobbeDoes schreef:ik denk opzich zoals die andere gast gedaan heeft met zun gp...dat witte is best wel dik...![]()
oranje?
lekker pino bekje

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jij droomt echt van pino heRobbeDoes schreef:franklyn85 schreef:Ik zit te denken aan pure silver omdat het terug komt aan de voorkant van de auto en dan ook weer op het dak...RobbeDoes schreef:ik denk opzich zoals die andere gast gedaan heeft met zun gp...dat witte is best wel dik...![]()
oranje?
lekker pino bekje![]()

Onze sponsors