2 jaar terug had ik 221 pk en 255nm op octaan 98 en verder gelijke setup. Marco gaf aan dat het wat scheelt als het ingelopen is en de octaan 102 maakt wat extra's. De kromme is iig goed, dat was het belangrijkste!

Ja, die baksteen onder je gaspedaal te halen!Cheek-O schreef:15%, GP IC, JCW Bougies, Helix CAI, Milltek en octaan... vergeet ik nog wat? ^^
Ik vind dat persoonlijk wel echt heel erg veel voor een 15% pulley en software, filters, bougies en catbacks doen weinig tot niets qua vermogen. Ingelopen of niet, maar voor 240 pk heb je normaal gesproken toch zaken nodig als een nokkenas, 17%, uitlaatspruitstukken etcTimini schreef:Lekker vlot, rob!;) Heb vandaag idd 243pk gedraait op de rollenbank. Mijn motorische aanpassingen zijn: itg inlegfilter, jcw bougies, 15% poely, custom uitlaat en custom software van fasttech. En loopt nu op octaan 102.
2 jaar terug had ik 221 pk en 255nm op octaan 98 en verder gelijke setup. Marco gaf aan dat het wat scheelt als het ingelopen is en de octaan 102 maakt wat extra's. De kromme is iig goed, dat was het belangrijkste!