Ik zou Hans vragen op zijn GP net zo remde ls zijn Clubman met standaard remmen.
groet,
Peter
PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed idee, ga ik ff doen. Morgenochtend SVP ff duimen voor me, want dan ga ik ff langs de uitdeuken zonder spuiten goeroe. Hij gaat dan t mini deukje eruit halen. Ja ik ben een mieren&%# , maar tja dat zijn er wel meer. Hopen dat t goed lukt dus.
Gr,
PP
Gr,
PP
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oooow dit post ik ff om ideetjes op te doen. Wat een dikke fiets deze mini. Zo kan ik m natuurlijk ook maken met een zak geld

Alleen denk ik dat t niet heel veel toevoegd aan een parklane hoewel t natuurlijk wel dik is. Zeker die remmen en de JCW tuning zijn natuurlijk GEWELDIG. Wat vinden jullie van deze look?? Wel dik he, maar past t echt bij een parklane. Ik denk t niet echt eigenlijk. Jullie??
Ter vergelijk:

Gr,
PP

Alleen denk ik dat t niet heel veel toevoegd aan een parklane hoewel t natuurlijk wel dik is. Zeker die remmen en de JCW tuning zijn natuurlijk GEWELDIG. Wat vinden jullie van deze look?? Wel dik he, maar past t echt bij een parklane. Ik denk t niet echt eigenlijk. Jullie??
Ter vergelijk:

Gr,
PP
- robertdresen
- One wheel wonder
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij is wel superdik met aerokit, R95's en JCW tuning
! Hele mooie combinatie tussen chique en sportief. Gaat wel een duur grapje worden om hem zo te krijgen, dus het is de vraag of je het er voor over hebt
. Gelukkig is je Park Lane nu ook al een plaatje
.

Onze sponsors