Challenge MINI R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Marcel Always Open
Cabrio-King

05 aug 2012, 13:20

Daveke schreef:Helaas Marcel, dit maal is het een Electric Blue met Oranje wielen.

Wat heb je eigenlijk precies nodig? Mijn spuiter hanteert namelijk prima tarieven..
Geen probleem, ik vroegt het want ik moest bij jouw beschrijving even denken aan een bepaalde paarse mini die ik onlangs in UK te koop zag staan (op een of ander forum/website).
Ik hoop gewoon dat ik een keer tegen de juiste materialen aanloop in goede kleur. Als het bodywork gewoon al in de juiste kleur is , scheelt dat veel geregel en geen spuitkwaliteit-risico's, en tevens kan ik dan gewoon meer €€ bieden omdat ik geen spuitkosten meer heb.

anyway,
-- S achterbumper (voor cabrio) (ik heb een flinke kras met dank aan een anonieme parkeerder)
-- aeroskirts
-- zijscherm (C) rechtsachter (kras zelf gemaakt stomstom :oops: )
-- motorkap S (steenslag)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 aug 2012, 16:10

Gasten, weeten jullie al waar je de wrap folie vandaan willen halen??

Aangezien er echt geen zak te doen is op t werk ben k wat rond gaan zoeken en doen. Nu kwam ik een site tegen die heel goedkoop maar wel super goed materiaal heeft.

Kreeg net zelf het wilde idee om misschien mn dak zwart te maken dus vandaar dat ik aant rondneuzen was.

Ik hoor t wel.

http://www.wrapfolie.nl/
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2012, 17:37

Geen idee nog, het dak moet nog dicht, we zijn nu aan het kijken naar lexaan voor de achterste drie ramen en de achterbumper moeten we nog fixen.

Als we die gefixt hebben, moet de motorkap dicht gemaakt worden bij de koplampen. eer we dus echt kunnen beginnen aan het wrappen, zijn we al weer even verder denk ik. Waarschijnlijk zal het zelfs gaan gebeuren, als ik al in Aruba zit, maar dat zou je dan met Misjul moeten regelen.

Ik zou ook niet weten hoeveel we nodig hebben voor 1 auto, want 10 meter klinkt leuk, maar hoe breed is die rol?
Gideon
One wheel wonder
One wheel wonder

07 aug 2012, 17:45

1520 mm breedte
Gewoon gaan!
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 aug 2012, 20:10

En ik heb ff gekeken en gemeten op de mini van mn broertje R50. Ik kwam zo snel ff uit om 15 meter. Beetje aan de ruime kant.

2x 3,5 meter voor de zijkant
2x 2 meter voor de bumpers Inclusief kofferbak
1x 1.5-2 meter voor de motorkap
1x 2,5 meter voor t dak

Dan heb je zowiezo genoeg en heb je nog ruimte over voor als er iets niet goed zit of beschadigd raakt. En idd, 1,5 meter breed.
Afbeelding

Misjul
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 aug 2012, 11:23

Hallo,

Hier zijn we weer met een kleine update. In de afgelopen dagen is er weer het een en ander gebeurt. Davy heeft ervoor gezorgt dat het complete dash er weer in hangt, en verder de kooi gespoten en het interieur.

Wat er nog niet gedaan was hebben we gisteren gedaan. De deuren zijn nu Wit en met blanke lak overgespoten. Verder hebben we de kooi er eens ingezet om te kijken hoe die komt te zitten en waar we hem gaan bevestigen.

Mocht er hier nou iemand zijn die goed kan lassen en denkt, ik kom wel even buurten en eventueel de kooi erin lassen :-) would be nice !!

Wel even lasapparaat meenemen :D

Ik zal hieronder dan ook even een paar foto's plaatsen zodat ik kan stoppen met praten en jullie ook iets te kijken hebben :)

Grusse ... :D

Plaatjes staan hieronder :)
Laatst gewijzigd door Misjul op 08 aug 2012, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 aug 2012, 11:42

Plaatjes zijn voor mij niet Zichtbaar
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 aug 2012, 11:45

Voor de volgende keer:
- share
- get link code
- IMG for bulletin boards & forums

:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Misjul
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 aug 2012, 11:49

Thx :)

Jij bent goed bezig Martijngizmo... :-)

Ik doe nooit wat met photobucket eerste keer en had geen id hoe ik ze kon delen op t forum... dus dankjewel
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 aug 2012, 11:51

Heej Misjul,

Had van Davy begrepen dat ik met jou waarschijnlijk verder moest regelen over het wrappen van de auto.

Als het zo ver is, dan hoor ik denk ik wel van jou hoe waar en wat. Had hier boven (p28) al wat info en dingen over de folie gezet. En voor het mooiste resultaat is het denk k wel makkelijk als de auto kaal is. Spiegels, lampen, wielkast randen enz enz niet gemonteerd. Maar zoals Davy al zei, t kan nog wel ff duren had k begrepen.

Hoor t graag van je!
Afbeelding

Misjul
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 aug 2012, 11:57

Halloow.... :lol:

Klopt.... dit kunnen wij regelen, eventjes wachten todat een paar andere zaken klaar zijn, maar in ieder geval Super dat je wil helpen, heb het zelf ook al aantal keer geprobeerd en wilde er iets mee doen maar nog geen tijd gehad om een cursus te gaan doen :D

Mocht het zover zijn ga ik je zeker pmen .....

De auto blijft dan ook kaal.... kaal is het mooiste toch :s :lol:
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

08 aug 2012, 12:31

marcel700 schreef:Mooi kooitje !

Is dat de zelfde kooi die ze ook gebruiken bij de challenge auto's?
Klopt,deze heb ik destijds gekocht en komt uit een challenge auto,die gaat er dus nu in bij deze.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 aug 2012, 13:13

Haha idd. Kaal is t mooiste ja :p

Maar dat werkt t makkelijkste. Oke nu gaat t heel fout klinken haha..
Vooral de deurgrepen zijn k*t om omheen te werken.

Maar komt helemaal goed!! Zie wel een pm verschijnen en dan gaan we er iets moois van maken :)
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”