Wow, dit staat gaaf zeg

Ja klopt! Waar zag je me rijden?marss schreef:Ja ja, Des, ziet er goed uit!! VETTE STRIPPING!!![]()
![]()
Dan ben je afgelopen zaterdagavond voor het laatst gespot met je goude stripping (Amsterdam richting Utrecht geloof ik)!!
marss
Thanks, maar hoe krijg ik zo'n rood randje rond m'n wielen?kwiebje schreef:Dit is veel mooier Des! Alleen die rode streep op je deur had wat dunner gemogen. Eventueel rood randje op de wielen zou nog goed staan:D
Mooie striping weer!!
Ik heb je niet zien rijden, remy68 zag je rijden. Das een vriend van me, die heel af en toe op het forum rond hangt. Zal ergens op de A2 zijn geweest. We hadden een feestje in Amsterdam en hij reed dus richting Amsterdam.Des schreef: Ja klopt! Waar zag je me rijden?
Ik ging juist richting Utrecht, had iemand voor me in een gestolen Saab die echt als een mongool reed maar daarmee wel de weg voor me vrijmaaktemarss schreef:Ik heb je niet zien rijden, remy68 zag je rijden. Das een vriend van me, die heel af en toe op het forum rond hangt. Zal ergens op de A2 zijn geweest. We hadden een feestje in Amsterdam en hij reed dus richting Amsterdam.Des schreef: Ja klopt! Waar zag je me rijden?
marss
Onze sponsors