marss/PW CooperS!!!!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Mmmmm, toch maar weer ns Paul lief aankijken
"
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
marss schreef:
@ PC: thank ya, ben zo blij met mijn PW en miste idd mijn DL's.
Mijn wielkastranden, ik gebruik er normaal een Protech-spulletje voor. Afgelopen zaterdag heeft Paul er een officieel MINI-spulletje opgesmeerd. Dat werkte ook een goed.
marss
Mmmmm, toch maar weer ns Paul lief aankijken

gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC

Thanks, Bas, gewoon de zwart/oranje Mini-meuk flesjes?kwiebje schreef:Dat spulletje kost 8 euro bij de dealer. Is een plastic behandelaar om de verkrijting te verwijderen
gr, PC

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Kunnen we gelijk bij Bernard zo'n oranje met zwart flesje halen
jah wanneer kom je ?Pretty Cooper schreef:marss schreef:
@ PC: thank ya, ben zo blij met mijn PW en miste idd mijn DL's.
Mijn wielkastranden, ik gebruik er normaal een Protech-spulletje voor. Afgelopen zaterdag heeft Paul er een officieel MINI-spulletje opgesmeerd. Dat werkte ook een goed.
marss
Mmmmm, toch maar weer ns Paul lief aankijken"
gr, PC
Kunnen we gelijk bij Bernard zo'n oranje met zwart flesje halen

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Goed plan, ik zal ns snel in m'n agenda kijken. We bellen!
gr, PC
gr, PC

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag mijn aero voorbumper gemonteerd en de side-markers aangesloten. En daarna nog ff de M7 Cold Air Intake gemonteerd met een custom'made afdekkap.
Net ff naar Meerkerk geweest. Super gaaf geluid die CAI (oke, niet het overheerlijke geluid van een openluch filter op een Cooper), je hoort de lucht echt suisend de motor ingezogen worden
!!!
Met een beetje mazzel morgen de aero-achterbumper plaatsen en dan is het wachten op de Milltek!!!
Foto's volgen morgen.
marss
Net ff naar Meerkerk geweest. Super gaaf geluid die CAI (oke, niet het overheerlijke geluid van een openluch filter op een Cooper), je hoort de lucht echt suisend de motor ingezogen worden

Met een beetje mazzel morgen de aero-achterbumper plaatsen en dan is het wachten op de Milltek!!!
Foto's volgen morgen.
marss
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Lekker bezig Marss.
gr, PC

Jaaaa foootokesmarss schreef:Foto's volgen morgen.
marss

gr, PC

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Afgelopen weekend mijn complete aero-set erop gezet. Vele verklaarde me voor gek, khad het ding (gespoten) al enige weken in de garage hangen
. Ik wilde gewoon allerlei voorbereidingen klaar hebben voordat ik alles ging monteren.
Zo heb ik vorige week met BlonT de aeronummerplaathouder aangepast, zodat ie hoger op de bumper hangt. Ook de standaard sticker in de achterbumper wilde ik niet gebruiken en heb daarom een nieuwe sticker laten maken. Grijze achtergrond, reflecterend met een aerogrill eroverheen gespoten. Tenslotte allerhande spulletjes nog bij de dealer besteld om de aero te kunnen bevestigen.
Uiteindelijk mijn M7 Cold Air Intake gemonteerd. Ook deze heb ik wat aangepast voor de looks. Vond het een beetje jammer dat je het rode filter niet zien, vandaar dat ik een transparant ding heb laten maken. Ben benieuwd of het de warmte onder de motorkap aankan
.
EN, ik heb eindelijk mijn clear sidemarkers met led's kunnen monteren.
Hier wat foto's:
Mijn oude filter (NODIG AAN VERVANGING TOE!!!)

en de M7

De MINI zoals ie er nu bijstaat:

De achterbumpersticker ....

Me very happy so far ....
marss

Zo heb ik vorige week met BlonT de aeronummerplaathouder aangepast, zodat ie hoger op de bumper hangt. Ook de standaard sticker in de achterbumper wilde ik niet gebruiken en heb daarom een nieuwe sticker laten maken. Grijze achtergrond, reflecterend met een aerogrill eroverheen gespoten. Tenslotte allerhande spulletjes nog bij de dealer besteld om de aero te kunnen bevestigen.
Uiteindelijk mijn M7 Cold Air Intake gemonteerd. Ook deze heb ik wat aangepast voor de looks. Vond het een beetje jammer dat je het rode filter niet zien, vandaar dat ik een transparant ding heb laten maken. Ben benieuwd of het de warmte onder de motorkap aankan

EN, ik heb eindelijk mijn clear sidemarkers met led's kunnen monteren.
Hier wat foto's:
Mijn oude filter (NODIG AAN VERVANGING TOE!!!)

en de M7

De MINI zoals ie er nu bijstaat:

De achterbumpersticker ....

Me very happy so far ....
marss
Onze sponsors