Stoelen Charly !
Heb ik wat gemist maty ..
GP1 #0338 erbij
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht 
vandaag een Cooper S gekocht
binnenkort zal ik een nieuwe topic maken voor de Cooper S.
waarschijnlijk ga ik de Mini verlagen en zet ik de 19" Team Dynamics erop, voor de rest laat ik de mini standaard
Re: Charlie's 1 heeft een broertje erbij

vandaag een Cooper S gekocht
binnenkort zal ik een nieuwe topic maken voor de Cooper S.
waarschijnlijk ga ik de Mini verlagen en zet ik de 19" Team Dynamics erop, voor de rest laat ik de mini standaard
Laatst gewijzigd door nepnerd op 03 jun 2014, 04:21, 2 keer totaal gewijzigd.
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: Charlie's 1 heeft een broertje erbij
WOW, een mooie MINI erbij... Gefeliciteerd, en veel veilige, plezierige kilometers!

Really??nepnerd schreef:... voor de rest laat ik de mini standaard

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Charlie's 1 heeft een zusje erbij
thnx Robert
Echt zeer mooie nette Cooper S. Zit bomvol extra's o.a. vollederen bekleding, groot navigatie, xenon verlichting, panoramadak, harman-kardon audio, parkeersensoren, stoelverwarming, cruise control, etc.
Zo alvast aan mijn eerste mod beginnen....
Echt zeer mooie nette Cooper S. Zit bomvol extra's o.a. vollederen bekleding, groot navigatie, xenon verlichting, panoramadak, harman-kardon audio, parkeersensoren, stoelverwarming, cruise control, etc.
Zo alvast aan mijn eerste mod beginnen....
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel gaaf Charlie, congrats! Blijft de andere MINI gewoon bij je, net als de Kever?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaaf hoor! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Rob@ het liefst houd ik de One, maar als mijn broertje hem niet wilt gaat ie de verkoop in. Ik moet wel.
Maar sowieso wacht ik eerst af, eerst verlagen dan kijken of de 19" eronder staan en passen.
Thnx All
en de eerste veranderingen zijn een feit

voor

na

achterlichten en tevens 3e remlicht gewisseld met de One
en een fotootje van de Cooper S en de One samen

btw de Cooper S is overgenomen van een forumlid (niet al te actief) namelijk minimi
Maar sowieso wacht ik eerst af, eerst verlagen dan kijken of de 19" eronder staan en passen.
Thnx All
en de eerste veranderingen zijn een feit

voor

na

achterlichten en tevens 3e remlicht gewisseld met de One
en een fotootje van de Cooper S en de One samen

btw de Cooper S is overgenomen van een forumlid (niet al te actief) namelijk minimi
Laatst gewijzigd door nepnerd op 15 mar 2014, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er gelijk een stuk anders uit! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Re: pag. 28 Charlie's nieuwe Cooper S genaamd Jasmini
Gefeliciteerd Charlie met de nw aanwinst.
Veel plezier en ik spreek je nog.
Gr roy
Veel plezier en ik spreek je nog.
Gr roy
- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Gefeliciteers met je nieuwe S.
19"
Past dat ???
Ben heel benieuwd hoe dat staat.
19"

Ben heel benieuwd hoe dat staat.
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- Broekies
- Mod virus alert!
Bericht
Hmmm zou je niet verwachten als je het zo ziet.
Het design van de velg doet dus ook veel hoe het overkomt.
Het design van de velg doet dus ook veel hoe het overkomt.
Onze sponsors