Mooi hoor dat 'all black' (nou ja bijna dan :-) )
En een lekker gevoel is dat, als je na zoveel werk het resultaat ziet.
Ik heb d'r gelijk ook weer zin in om te gaan detailen, alleen t'is dat het nu zo koud is anders ......
Zo dan! Die glimt als een dolle zeg! respect voor al het werk dat je erin hebt gestoken!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Aangezien mn meisje de plannen die ik met de auto had maar niks vond;
- Het me toch wel weer begon te jeuken om te modden;
- Onze zwarte dus gewoon helemaal kan blijven zoals ie is zo spoilerloos (afgezien van veren een setje Rota's)
- Ik altijd wel spijt heb gehad van het niet doorgaan van de projecten met die gele Mini en de Challenge;
Heb ik vandaag, naast vorige week een Engelse MINI, en drie weken geleden de zwarte van mn meisje en mij samen dus nog een Mini gekocht!
YIEEEHAAAAA!
Enkele specificaties;
- BlackII (again )
- Facelift 2005/08
- 129.000 km gelopen
- Volledige aerokit incl spoiler
- 17 inch R99
- Climate control
- Volledig leer en stoelverwarming
- FL Xenons
- MF op het stuur
- Navigatie
Het blok is wel stuk, maar dat is geen probleem, want hij zoch toch open gaan om aan te passen. Blijkbaar is er een lager in het onderblok stuk, wat op zich dus wel mee valt
Inmiddels ben ik een beetje aan het bedenken welke kant ik ermee op wil gaan, maar ik weet sowieso dat ik KoenV wat dat betreft goed ga volgen! Volledig strippen, minimaal wat nodig is behouden, volledige Wiechers kooi, goed onderstel, R56S remmen en dan eens gaan nadenken over een blokje.
De deal van de dag heb ik gisteren gemaakt, toen ik de JCW Sparco's heb geruild voor een set originele JCM Corbeau kuipen met bijbehorende 5-punts gordels!
Ik ben inmiddels echt zo blij als een klein kind, en de plannen om alles wat ik niet nodig heb te gaan strippen liggen al weer klaar!
Enkele foto's!
Laatst gewijzigd door Anonymous op 04 dec 2013, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Haha het ene moment heb je geen MINi meer en zo heb je er 3 Je hebt wel weer een erg gave uitvoering als basis weten te vinden, het gaat vast weer iets moois worden! Dat gezegd hebbende heb ik toch altijd een beetje gemengde gevoelens bij zulke race MINI's. Een de ene kant worden ze altijd erg gaaf en volledig gericht op het rijden, maar aan de andere kant vind ik het ook weer zonde dat er zo'n mooi uitgeruste MINI verdwijnt.... Maar ja meningen verschillen nou eenmaal, want anders hadden we wel allemaal dezelfde auto gehad
Ik ga dit keer in elk geval sowieso bij de M45 blijven.
Geen zin in een compleet nieuwe setup te bedenken/maken/fabriceren.
Ik ga liever gewoon voor een leuke setup met het originele spul, en dat proberen zo goed mogelijk te optimaliseren.
@ BMX: Ja, af en toe denk ik wel eens.. Mijn god, houdt het dan nooit op
Maar goed, als ik de blauwe niet had weg gedaan, was dit nooit mogelijk geweest!