Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed bezig Peter
Over de koplampen, zou ik zwart doen en miss de ring vd xenon pw of zo laten

Over de koplampen, zou ik zwart doen en miss de ring vd xenon pw of zo laten

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ben er wel uit hoor....gaan worden zoals de laatste sjop van onze blauwe sjeeser
Wil de mogelijkheid nog een beetje overhouden om over tijd de lampen nog te kunnen verkopen, en dan is PW te beperkend...en chroom is toch niet mijn ding, dus dat moet ook weg...black dus

Wil de mogelijkheid nog een beetje overhouden om over tijd de lampen nog te kunnen verkopen, en dan is PW te beperkend...en chroom is toch niet mijn ding, dus dat moet ook weg...black dus

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nou moet je wat als forum junkie, dus ik zal ff op detailniveau naar die gave avatars te kijken van de diverse modellen en nu zie ik ineens dat ik volgens mijn avatar een panorama dak heb
<---------------
Was dit nu al zo en zie ik t nu pas, of heb ik een virtuele mod erbij?
<---------------
Was dit nu al zo en zie ik t nu pas, of heb ik een virtuele mod erbij?

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Iemand een idee waar ik verf voor de remklauwen in een specifieke RAL kleur kan bestellen, het liefst in een spuitbus?
Het gaat me de komende tijd wss niet lukken om de klauwen op te sturen en de auto te stallen bij Beek, dus ik denk er aan om het zelf te gaan doen...
Ik heb nodig RAL 1018 Zinc Yellow (porsche rem klauw geel)
Iemand een idee waar ik verf voor de remklauwen in een specifieke RAL kleur kan bestellen, het liefst in een spuitbus?
Het gaat me de komende tijd wss niet lukken om de klauwen op te sturen en de auto te stallen bij Beek, dus ik denk er aan om het zelf te gaan doen...
Ik heb nodig RAL 1018 Zinc Yellow (porsche rem klauw geel)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors