Ziet er nog slecht uit want het zijn nog de ruwe onderdelen die nog niet op elkaar passen. Het was al veel werk om hier te komen en gaat nog veel werk zijn voordat het af is zoals je ziet
Kleine update. De koeler heeft zijn eerste laagje carbon op de gevoeligste punten. Daar waar compressorlucht en water het dichtst bij elkaar komen, op de hoeken. Tevens een mal gemaakt om te zorgen dat de uiteinden op de juiste plek er op komen. Zo komt de Lego op zolder van mijn kinderen (intussen 19 en 15) ook nog van pas
Tevens de zaken eens goed aangepakt gezien het verhoogde vermogen en koppel. De volledige set Vibra-Technics motorsteunen.
Vibra-Technics steunen zijn allemaal gemonteerd.
Eens kijken of er verschil is, morgen naar de Ring.
Al heb ik ze hoofdzakelijk om het spruitstuk heel te houden.
Tevens uiteinden op de koeler gemaakt en de eerste laag carbon.
Komende week kijken of alles past voordat er nog 3 lagen op gaan.
De Mini liep vandaag als een tierelier, moet nog steeds wat wennen aan de extra power. Alleen was het in ronde zeven afgelopen. Herrie, geen vermogen maar geen lampjes aan. Bijna zeker dat een uitlaatklep de geest gegeven heeft, het knalt recht door de uitlaat naar buiten.
Deze week de kop er afhalen en kijken wat er aan de hand is. Met een beetje geluk alleen een uitlaatklep vervangen.
Het was verschrikkelijk goed weer voor een rondje knallen!
Was het druk?
Zijn je rondetijden merkbaar verbeterd? of ben je de boel nog te veel aan het aftasten?
Zonde dat er weer een tegenvaller is.. succes!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Ben wel heel voorzichtig naar huis gereden met kans op meer schade.
Bougies zijn er al uit en zo te zien cilinder twee, bougie is zwart.
De tijden liggen beduidend beter maar nog geen vol rondje kunnen meten. Daar was ik in dat rondje net mee bezig met video. Ik ben nu sneller of kan goed meekomen met andere bekende auto's waarbij dat voorheen niet mogelijk was.
haha geweldig! die bekende auto's zullen wel denken, daar heb je die Mini weer, alleen nu weer een tandje sneller.. en weer.. en weer.. tot je ze op een dag gewoon voorbij komt vliegen!