Mini Cooper R50 ''De Rooie" Mod list Update!!!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb net gehoord dat hij het niet doet
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- PerryMiniCooper
- Be Mini
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Na wat filmpjes te hebben gekeken van plasticdip en meguiars velgen reiniger is me vader om.
Witten velgen stemt die nu mee in en we gaan samen even lekker hobbien met de oude velgjes:). Welke kleur de oude velgen worden zijn we nog niet over uit.
Maar ik had een vraagje heeft iemand ervaring met deze site?
http://www.wheelbasealloys.com/18_Inch_ ... heels__539
Me pa vindt het goed als er witte velgjes op gaan. moeten alleen wel nieuwe zijn... Dus kopen we maar nieuwe. Vraag me niet waarom nieuwe want die van mush zijn ook als nieuw.
Witten velgen stemt die nu mee in en we gaan samen even lekker hobbien met de oude velgjes:). Welke kleur de oude velgen worden zijn we nog niet over uit.
Maar ik had een vraagje heeft iemand ervaring met deze site?
http://www.wheelbasealloys.com/18_Inch_ ... heels__539
Me pa vindt het goed als er witte velgjes op gaan. moeten alleen wel nieuwe zijn... Dus kopen we maar nieuwe. Vraag me niet waarom nieuwe want die van mush zijn ook als nieuw.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
PerryMiniCooper schreef: Me pa vindt het goed als er witte velgjes op gaan. moeten alleen wel nieuwe zijn...

- PerryMiniCooper
- Be Mini
- GreyCooperS
- Forum Junky
- PerryMiniCooper
- Be Mini
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Die van Mush zijn uber dik, en kosten een fractie van de nieuwprijs...onderhouden moet je ze toch wel, nieuw of gebruikt...
Zeg maar tegen je pa, dat dit zelfs een verstandige en economisch verantwoorde koop is..en welke vader wil dat nou niet?
Zeg maar tegen je pa, dat dit zelfs een verstandige en economisch verantwoorde koop is..en welke vader wil dat nou niet?

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Woon nog thuis dus heb bepaalde regels waar aan ik me moet houden. qua geld wordt er ook dus het een en ander bepaald
- PerryMiniCooper
- Be Mini
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors