K, maar lijkt erop dat ik nog wel een beetje last van aanlopen heb achter, is hier nog wat aan te doen? Als ik ze rechter zet wordt het meer denk ik?
Wilde achter eigenlijk nog iets lager, maar dat wordt hem dan niet denk.
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gewoon meer camber geven achter en je hebt geen aanlopers meer
camberlinks zijn ideaal daarvoor
die camberplates die je hebt zijn de meningen over verdeeld 

Low , lower , lowest ...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb weinig keus, zou niet weten welke andere mogelijkheden er zijn?
Vertel, wat zijn de meningen?PepperWhite schreef:Gewoon meer camber geven achter en je hebt geen aanlopers meercamberlinks zijn ideaal daarvoor
die camberplates die je hebt zijn de meningen over verdeeld

Heb weinig keus, zou niet weten welke andere mogelijkheden er zijn?
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Karin,
Hij staat voor al lager als achter. Kan denk nog een halve cm zakken misschien aan de voorkant. Gaan we misschien ook wel doen.
@speedy, het is inderdaad een behoorlijk precies klusje om alles perfect naar je zin te krijgen. 1 veerpoot gaat er ook nog even onderuit denk. Maar aan het eind heb je dan ook wel wat
Is er trouwens een maniertje om zelf te meten hoeveel camber er ongeveer op staat?
Hij staat voor al lager als achter. Kan denk nog een halve cm zakken misschien aan de voorkant. Gaan we misschien ook wel doen.

@speedy, het is inderdaad een behoorlijk precies klusje om alles perfect naar je zin te krijgen. 1 veerpoot gaat er ook nog even onderuit denk. Maar aan het eind heb je dan ook wel wat

Is er trouwens een maniertje om zelf te meten hoeveel camber er ongeveer op staat?
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
De endlinks voor passen nu niet helemaal (of helemaal niet) lekker meer. Zijn er kortere of verstelbare te krijgen? Zoals bijvoorbeeld die van Alta? http://www.altaperformance.com/hardtop/ ... t-endlinks
Weet er iemand hoelang de originele is, de endlinks van Alta kunnen vanaf 11,5"?
Of ik moet gaan lassen, en bij terug bouwen weer nieuwe kopen?
Weet er iemand hoelang de originele is, de endlinks van Alta kunnen vanaf 11,5"?
Of ik moet gaan lassen, en bij terug bouwen weer nieuwe kopen?
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik snap iets niet... Zit te kijken naar endlinks en vind het volgende stukje van NM Engineering:
Wie??
Waarom is achter korter, en voor nog langer? Achter passen de endlinks volgens mij gewoon, alleen zouden ze voor korter moeten zijn?? Oftewel, ik snap het nietThe length of front and rear links are compensated for lowered vehicles so the sway bar arms will sit in a neutral position relative to the swing arm. The length of the rear links are 25mm shorter and the fronts are 12mm longer compared to OE links. This is also 'the' solution for enthusiasts out there with coil-over suspension that lower the ride height more than 1.5".

Wie??
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors