Erjen's R56 sJCW ::: Nieuwe 18" sloffen
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Erjen's R56 sJCW ::: JCW Stuur P27
Blijft altijd leuk toch als mensen interesse hebben in je hobby en het menen als ze zeggen dat ze het mooi vinden. Als ze het echt menen te minste 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Erjen
- Bijna verslaafd
- Erjen
- Bijna verslaafd
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ben alleen nog niet zeker van je plannen met gp spoiler icm je witte dak ...
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik had het persoonlijk tegen Casper!
joun wagen vind ik ook heel mooi hoor!
en voor iemand die net om de bocht komt kijken (zeggen we heel vaak hier in twente, dus niet raar opvatten:P) heb je al aardig wat Mods er tegenaan gegooid!
en dat vind ik alleen maar positief!
je mist alleen je ersteunen en je balgen nog!

joun wagen vind ik ook heel mooi hoor!
en voor iemand die net om de bocht komt kijken (zeggen we heel vaak hier in twente, dus niet raar opvatten:P) heb je al aardig wat Mods er tegenaan gegooid!
en dat vind ik alleen maar positief!

je mist alleen je ersteunen en je balgen nog!

- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Er gaat sowieso iets gespoten worden (van de GP spoiler). Voor 't budget is het handiger als ik de zijkanten glans/metallic zwart laat spuiten en het midden gedeelte wit als het dak.
Uhr
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo vind ik het ook het mooist, zijkantjes zwart en middenstuk in kleur vd auto en/of dak. Liefst geen zwart int midden.....
Heel goed man!Erjen schreef:Er gaat sowieso iets gespoten worden (van de GP spoiler). Voor 't budget is het handiger als ik de zijkanten glans/metallic zwart laat spuiten en het midden gedeelte wit als het dak.
Zo vind ik het ook het mooist, zijkantjes zwart en middenstuk in kleur vd auto en/of dak. Liefst geen zwart int midden.....

- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Denk dat dat het inderdaad wordt... Om nou heel het dak te laten spuiten is een beetje extreem. We gaan het zien, ben erg benieuwd. Heb nog geen laser blue met een gp spoiler gezien (misschien heeft dat wel een reden hehe).
Maaruhh, hoest met de "brom" meneer Aart?
Maaruhh, hoest met de "brom" meneer Aart?
Uhr
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb net even wat zitten fotosjoppen. Het is lastig te zien om een goede indruk te krijgen (heb niet veel foto's van de bips).
Dat denk ik ook ja, alhoewel het met een witte middenspoiler wat lastiger wordt.Lars Temmink schreef:Ach en anders zet je m te koop! Ding is zo weg man
Heb net even wat zitten fotosjoppen. Het is lastig te zien om een goede indruk te krijgen (heb niet veel foto's van de bips).

Laatst gewijzigd door Erjen op 20 jan 2014, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Uhr