Brightness' Hyper Blue R53
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - nieuwe wielen gemonteerd!
heel mooi maar voorkeur gaat uit naar je andere set want dat is awesome 8-)
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Heel mooi hele andere look deze vind ik wat "cleaner" staan die andere wat "ruiger" maar beide zijn dikke wielen. 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mauro
- One wheel wonder
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Brightness
- NMC Legend
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Nog ff een fotootje van Spa, gewoon omdat het een dikke plaat is..

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je had het er al over op Spa, dit is inderdaad perfect! Super mod! 

- Raymond
- Volledig MINI minded!
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Honinggraad all the way!!
Vet man, niks meer aan doen.

Vet man, niks meer aan doen.

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - nieuwe wielen gemonteerd! p
Nou, het genieten van de nieuwe wielen was van korte duur! Terwijl ik langs een uitrit rij voel en hoor ik ineens een enorme knal. De man die stil leek te staan om mij langs te laten gaan liep blijkbaar te suffen, want hij was alsnog de weg opgedraaid en reed vol in op mijn linker achterwiel! De klap leek in de auto behoorlijk hard, dus ik dacht dat mijn hele achterzijde schade zou hebben opgelopen. Ik stormde de auto uit om te kijken, maar "gelukkig" bleek alleen mijn linker achterwiel en sierkuip beschadigd te zijn. Geen schade op het achterscherm en bumper.
Ondanks dat het veel slechter af had kunnen lopen baal ik toch enorm. De wielen waren net vers gespoten en zitten er pas een week op! Komt nog eens bij dat de wielen moeilijk te krijgen zijn in deze maat, en ze moeten sowieso uit het buitenland komen. Hopelijk gaat het lukken om er eentje los te bestellen. Daarna nog opnieuw laten spuiten en een nieuwe band erom (deze hadden net 60 km achter de rug!) vanwege een scheur in de wang. Wordt vervolgd…

Ondanks dat het veel slechter af had kunnen lopen baal ik toch enorm. De wielen waren net vers gespoten en zitten er pas een week op! Komt nog eens bij dat de wielen moeilijk te krijgen zijn in deze maat, en ze moeten sowieso uit het buitenland komen. Hopelijk gaat het lukken om er eentje los te bestellen. Daarna nog opnieuw laten spuiten en een nieuwe band erom (deze hadden net 60 km achter de rug!) vanwege een scheur in de wang. Wordt vervolgd…

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Damn dat is echt een flinke domper! Hopelijk valt de schade inderdaad mee en kan je snel weer van je nieuwe look genieten!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Das klote zeg....gelukkig verzekeringwerk maar blijft gewoon klote
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Ben je mooi klaar mee. Weer een hoop geregel...
Uhr
Onze sponsors